/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #include <amxmisc> #define PLUGIN "VIP" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "Abko" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public plugin_precache() { precache_model("models/bc/v_m4a1.mdl") precache_model("models/bc/p_m4a1.mdl") precache_model("models/bc/v_deagle.mdl") precache_model("models/bc/p_deagle.mdl") precache_model("models/bc/v_knife.mdl") precache_model("models/bc/p_knife.mdl") } public CurWeapon(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G && is_user_alive(id)) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE) { set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/bc/v_knife.mdl") set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/bc/p_knife.mdl") } else if(wid == CSW_M4A1) { set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/bc/v_m4a1.mdl") set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/bc/p_m4a1.mdl") } else if(wid ==CSW_DEAGLE) { set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/bc/v_deagle.mdl") set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/bc/p_deagle.mdl") } } } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] = "[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; } public Odrodzenie(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G && is_user_alive(id)) { set_user_health(id,115) } } public CmdStart(id, uc_handle) { static moze_skoczyc; if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id)) { moze_skoczyc &= ~(1<<id) new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND){ moze_skoczyc |= (1<<id) } return FMRES_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] [VIP] 5HP za zabójstwo
Temat rozp.
Abko'
, 06.04.2012 11:23
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.04.2012 11:23
Czołem! To znowu ja teraz potrzebuje abyście pomogli mi dodać do vipa 5hp za zabójstwo - nie ważne czy headshot czy noga.
#2
Napisano 06.04.2012 11:30
Nie możesz o wszystko poprosić w jednym temacie? Jakąś satysfakcję masz z pytania tylu tematów?
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 06.04.2012 12:14
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #include <amxmisc> #define PLUGIN "VIP" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "Abko" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public plugin_precache() { precache_model("models/bc/v_m4a1.mdl") precache_model("models/bc/p_m4a1.mdl") precache_model("models/bc/v_deagle.mdl") precache_model("models/bc/p_deagle.mdl") precache_model("models/bc/v_knife.mdl") precache_model("models/bc/p_knife.mdl") } public Death() { new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || !(get_user_flags(attacker) && ADMIN_LEVEL_G)) return PLUGIN_CONTINUE; set_user_health(attacker,get_user_health(attacker)+5) return PLUGIN_CONTINUE; } public CurWeapon(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G && is_user_alive(id)) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE) { set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/bc/v_knife.mdl") set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/bc/p_knife.mdl") } else if(wid == CSW_M4A1) { set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/bc/v_m4a1.mdl") set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/bc/p_m4a1.mdl") } else if(wid ==CSW_DEAGLE) { set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/bc/v_deagle.mdl") set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/bc/p_deagle.mdl") } } } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] = "[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; } public Odrodzenie(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G && is_user_alive(id)) { set_user_health(id,115) } } public CmdStart(id, uc_handle) { static moze_skoczyc; if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id)) { moze_skoczyc &= ~(1<<id) new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND){ moze_skoczyc |= (1<<id) } return FMRES_IGNORED; }
#4
Napisano 06.04.2012 12:20
dzięki.
#5
Napisano 07.04.2012 20:32
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych