Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pobieranie FLOATow.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sataris

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.04.2012 21:23

Witam.

Stworzylem sobie plugin ktory mi tworzy byty na mapie. Chcialbym jednak aby wartosc tworzonych bytow byla rozna, w zaleznosci od MAPY (a rodzaj i parametry tworzonego bytu, byly takie same)

dlatego chcialbym aby wartosc float byla wysylana z jednego publica do drugiego - jak to zrobic?

public checker_planter()
{
new boxent1 = create_entity("func_wall");

new map[32];
get_mapname(map, 31);

if ( equal(map, "de_dust2") )
{
new Float:pozycja1[3] = {-52.0, 2004.7, -125.0 }
CP_de_dust2(boxent1)
}

}

Jezeli jest mapa DD2 - floata POZYCJA1 o danym parametrze chce wyslac do publica
CP_de_dust2(boxent1)

i tak zeby linijka

entity_set_origin(boxent1, pozycja1);

go poprawnie odczytala.

Bardzo mi na tym zalezy, pozdrawiam.

#2 Sataris

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.04.2012 12:48

No ludzie... dla kogos obeznanego to pol minuty na odpowiedz...

ref.

#3 Sataris

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.04.2012 15:25

Ludzie do cholery... support amxx...

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 06.04.2012 15:40

Piszesz niejaśnie i nieczytelnie.
  • +
  • -
  • 0

#5 Sataris

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.04.2012 15:48

No to jeszcze raz

public checker_planter()
{
new Float:pozycja1[3] = {-52.0, 2004.7, -125.0 }
Stworca(pozycja1);
}

public Stworca(pozycja1);
{
tutaj informacje o tym jaki obiekt ma sie stworzyc, na koncu jest pozycja ktora chce aby pobieralo z PUBLIC CKECK PLANTERA
entity_set_origin(boxent1, pozycja1);
}

tyle ze tych cholernych floatow mi niechce pobrac....

#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2012 15:50

jak się nie podoba to zawsze możesz opuścić tą stronę, nie każdy ma czas aby odpisać -.-

if ( equal(map, "de_dust2") )
{
new Float:pozycja1[3] = {-52.0, 2004.7, -125.0 }
CP_de_dust2(boxent1, pozycja1[3])
}

/* i potem */
CP_de_dust2(ent, Float:origin[3]) { /*....*/ }

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#7 Sataris

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.04.2012 16:03

UP. Nie dziala

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Array index out of bounds (variable "pozycja1") on line 44
Error: Undefined symbol "pozycja1" on line 65
Error: Number of arguments does not match definition on line 65

3 Errors.



Blad wywala TU:

CP_de_dust2(boxent1, pozycja1[3])
czyli czwartej lini Twojego kodu.

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.04.2012 16:08

CP_de_dust2(boxent1, pozycja1[3])
na
CP_de_dust2(boxent1 , pozycja1 )
  • +
  • -
  • 2

#9 Sataris

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.04.2012 16:14

Dark, wielkie dzięki... Czyli przy "wysylaniu" nie podaje sie wielkosci tablicy. Wszystko mi PIEKNIE DZIALA. Czy naprawdę ciezko bylo odpowiedziec?...

Dark zawsze i wszedzie pierwszy, zawsze udziela dobrej pomocy, gdyby jego tu nie bylo to amxx.pl moglo by zmienic nazwe domeny na JEDNO-WIELKIE-*****.PL

Pozdrawiam TYLKO darka :)

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.04.2012 16:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych