Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka latwych klas na nowego coda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.04.2012 14:47

Tak jak w temacie , proszę o te klasy na nowego coda , za kazda klase daje +
snajper dostaje: awp , deagl
1/4 awp
1/15 z deagla
120 hp
110 biegu
100 pancerz

Bambo dostaje ak47 i he :
130 hp
1 he

grubas
m249
200 hp

sanitariusz
gail
110hp
100 pancerz
5 apteczek

Rakietnik
p228
85hp
3 rakiety

Wilku
dustaje aug
110 hp
100 pancerz
all granaty
2 dynamity

strażnik
digl
tarcza
100hp
he

partyzant
m5
usp
flesh
100hp
widzialnosc spada do 120

szpieg
digl
mac10
70 hp
ubranie wroga

szturmowiec
m4a1
digl
he
140 hp

maczo
ak47
digl
he
140 hp
wolniej biega
150 pancerza

Spider
dostaje gaila
p228
większa graawitacja
100 hp

trailer
dostaje famasa
elites
120hp
he

kapitan
m4a1
1 mina
120 hp
50 pancerza

Miner
smg
140hp
4 miny

wolny strzelec
120 hp
50 pancerz
sg552
1/15 usp

premium

kamikadze
dostaje famasa
mp5
dynamit
rakiete
po śmierci wybucha zadając 100 dmg
130hp

ziom
dostaje m249
300 hp
za każdego fraga +20hp i full magazynek

walker
szotgan
1/2 skaut
digl
2 dynamity
all granaty
130 hp

mistrz
dostaje m4a1
digla
+15 dmg
1 rakiete
za zabójstwo +20hp

kriss
ak47
mp5nawy
gdy kucnie jest niewidzialny
all granaty
130 hp

zig-zap
dostaje ak47
1/3 z awp
digla
1/1 nóz
130 hp
all granaty
Dołączona grafika

#2 AreQ123321

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Ukryty
Offline

Napisano 05.04.2012 16:11

Masz tu klasy od 1 - 6
Spis:
Snajper
Grubas
Bambo
Sanitariusz
Rakietnik
Wilku
Download: http://speedy.sh/Z8Z...lasy-od-1-6.rar
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na mój serwer CoDMoD!
Nazwa serwera : Cs-Niszczyciele[CoD+FasTXPx2Nocny][5000]@NoLags.plIP serwera : 194.24.174.194:27044Sloty : 16Rodzaj serwera : CodModPlatforma : Steam & Non steamRekrutacja : ONLokalizacja : Dołączona grafika

#3 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.04.2012 18:23

dzięki leci +
Dołączona grafika

#4 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 05.04.2012 19:20

Kriss.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Kriss";
new const opis[]	= "Gdy kucnie jest niewidzialny";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 130;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Kapitan
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	   
new const nazwa[]   = "Kapitan";
new const opis[]    = "M4,1 mina.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 120;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
   
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	   
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

Użytkownik Pietras11 edytował ten post 05.04.2012 19:24

  • +
  • -
  • 0

#5 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.04.2012 21:32

leci +
Dołączona grafika

#6 AreQ123321

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Ukryty
Offline

Napisano 06.04.2012 15:44

Masz tu wszystkie klasy premium!
Krisa także dodałem z tego co tutaj był
Spis Klas:
Kamikadze
Zig-Zap
Mistrz
Walker
Ziom
Kriss

Download: http://speedy.sh/TSZ...kie-Premium.zip

Jak by coś nie działało to pisz to poprawie, bo nie miałem czasu sprawdzić.

Jak będę miał czas to dorobie ci reszte zwykłych ;P
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na mój serwer CoDMoD!
Nazwa serwera : Cs-Niszczyciele[CoD+FasTXPx2Nocny][5000]@NoLags.plIP serwera : 194.24.174.194:27044Sloty : 16Rodzaj serwera : CodModPlatforma : Steam & Non steamRekrutacja : ONLokalizacja : Dołączona grafika

#7 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.04.2012 22:25

All ladnie dziala , polecialy plusy jeszcze klasy zwykle do zrobienia to : Straznik , partyzant , szpieg , szturmowiec , maczo , spider , trailer , miner , wolny stzrelec
Dołączona grafika

#8 AreQ123321

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Ukryty
Offline

Napisano 09.04.2012 15:14

Witam!
Zrobiłem ci te wszystkie klasy!
I tak nie miałem co robić! :P

Poprawka Klasy Kriss
- Klasa miała literówke w cod_class disabled oraz nie była premium.

Download: http://speedy.sh/EAP...stkie-Klasy.rar

Jeśli coś nie bedzie działało daj znać gg: 6110647

Ale myślę że all bedzie ok :P

Byłem na twoim serwerze i widzę że frakcję są zepsute i klasy nie dodane :P
Jak chcesz to moge ci z tym pomóc, a jak coś bedziesz chciał to pisz na gg: 6110647 to ci zrobie to tylko dla cb.
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na mój serwer CoDMoD!
Nazwa serwera : Cs-Niszczyciele[CoD+FasTXPx2Nocny][5000]@NoLags.plIP serwera : 194.24.174.194:27044Sloty : 16Rodzaj serwera : CodModPlatforma : Steam & Non steamRekrutacja : ONLokalizacja : Dołączona grafika

#9 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2012 18:10

dzięki , mozna zamknac , polecial +
Dołączona grafika

#10 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 18:36

a wklei ktos je do starego coda ? dam 10 plusow
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych