Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

proszę o klasy na cod mod 200 lvl


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 prezes.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:166
  • Imię:artur
  • Lokalizacja:kuchary
Offline

Napisano 05.04.2012 09:12

Chodzi mi o kilka klas zwykłych i kilka klasa premium na cod 200 lvl takich nie za pro takie jak ta

Nazwa klasy: Rambo (Premium)
Nazwa broni: m3, m3a1, awp, deagle
Dodatkowe informacje: Za każdego fraga dostaje +20 hp oraz pełen magazynek za zabójstwo (Jak vip hp idzie w zwyż! np. Podstawowe 130 i zabije przeciwnika i będę miał 150
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 80

Użytkownik prezes. edytował ten post 05.04.2012 09:16

  • +
  • -
  • 0

#2 VolT.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.04.2012 09:48

Proszę, zobacz czy działa (klasa edytowana z Admirala, więc będzie miała też 2 skoki)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo (Premium)";
new const opis[] = "Za kazdego fraga +20 hp oraz pelen magazynak za zabojstwo";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "VolT");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


A tu kolejne klasy:

Szturmowiec:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Dostaje M4 i HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 13;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "VolT");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}


Rebeliant:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Rebeliant";
new const opis[] = "Dostaje SG, HE i 1 mine";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

Resztę zrobię za chwilę

Anty Terrorysta:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Anty Terrorysta";
new const opis[] = "Dostaje M4, Famasa i defuser";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "VolT");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse (id);
}

Napisz czy Ci się podobają :D

Użytkownik VolT. edytował ten post 05.04.2012 09:48

  • +
  • -
  • 1

#3 prezes.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:166
  • Imię:artur
  • Lokalizacja:kuchary
Offline

Napisano 05.04.2012 10:19

tak :) i proszę jeszcze o jakieś fajne perki :crazy:
  • +
  • -
  • 0

#4 VolT.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.04.2012 11:47

Proszę :)

Mistrz scouta:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Mistrz scouta";
new const perk_desc[] = "Dostajesz scouta i 1/LW z niego";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "VolT");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 5);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
return HAM_IGNORED;
}


Prawa ręka rambo:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Prawa reka rambo";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 15(+int) dodatkowych obrazen.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "VolT");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Dezercja:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Dezercja";
new const opis[] = "Dostajesz M4 i 10 wytrzymalosci";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "VolT");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+10);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-10);
}


Wyszkolenie legiona:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Wytrzymalosc Legiona";
new const perk_desc[] = "Jestes bardzo wytrzymaly, +50 do zdrowia i wytrzymalosci";

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "VolT");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
}


Mistrz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Mistrz";
new const perk_desc[] = "Do kazdej statystyki + 40";

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "VolT");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+40);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-40);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Struś pędziwiatr:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Strus pedziwiatr";
new const perk_desc[] = "Dostajesz +100 kondycji";

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "VolT");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych