Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.04.2012 18:51
Witam, jak w temacie. Mam problem w trzech klasach premium ( tylko jedna z 4 działa). Mianowicie, gdy się kogoś zabije to samemu się pada.
Jakieś pomysły?
Gdyby ktoś był chętny pomóc to mogę podesłać sma na pw, gdyż nie chcę go udostępniać.
dzięki
Jakieś pomysły?
Gdyby ktoś był chętny pomóc to mogę podesłać sma na pw, gdyż nie chcę go udostępniać.
dzięki
#2
Napisano 03.04.2012 18:59
Pancerz Nomexowy ... gdy strzelamy w kogos odbija pocisk do nas
Chyba ze tak jak napisales.. .ze najpierw kogos zabijemy a pozniej my giniemy tak ?
Chyba ze tak jak napisales.. .ze najpierw kogos zabijemy a pozniej my giniemy tak ?
#3
Napisano 03.04.2012 19:13
tak, dokładnie tak.
Najpierw na liście jest mój kill, a poniżej jest mój dead ( dziwnie to wygląda bo zazwyczaj jest X Petrus, a w tym przypadku jest puste miejsce ---> broń Petrus. Chodzi o to, że wygląda to tak, jakby zabiło mnie puste pole ;d )
Poza tym, dzieje się to za każdym razem.
Najpierw na liście jest mój kill, a poniżej jest mój dead ( dziwnie to wygląda bo zazwyczaj jest X Petrus, a w tym przypadku jest puste miejsce ---> broń Petrus. Chodzi o to, że wygląda to tak, jakby zabiło mnie puste pole ;d )
Poza tym, dzieje się to za każdym razem.
#4
Napisano 03.04.2012 20:45
/////
Jest to chyba wina wbudowanego vipa ( coś w stylu 3.4)
Jak próbuję usunąć kod vipa to mi nie wychodzi bo komendy przestają działać np. /klasa /sklep, a ogólnie silnik coda działa.
Pomoże ktoś usunąć go?
Jest to chyba wina wbudowanego vipa ( coś w stylu 3.4)
Jak próbuję usunąć kod vipa to mi nie wychodzi bo komendy przestają działać np. /klasa /sklep, a ogólnie silnik coda działa.
Pomoże ktoś usunąć go?

#5
Napisano 04.04.2012 00:07
w public Death masz cos zmienione
cos w stylu
wiecej nie moge pow bo nie mam kodu
cos w stylu
SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker);
wiecej nie moge pow bo nie mam kodu
#6
Napisano 04.04.2012 08:31
Zamieszczam fragment kodu
Co do tego vipa, to najprawdopodobniej jakaś funkcja vipa i sma cod się pokrywają, gdyż jak usuwam dokładnie wszystkie pliki vipa 3.4 to część funkcji silnika cod nie działa.

public Death()
{
new weaponname[20]
new headshot = read_data(3)
read_data(4,weaponname,31)
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x01 Wytrzymalosc itemu: %i.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x01 Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 88 && !read_data(3))
fm_set_user_health(attacker, 1);
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(headshot)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+30);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker)+800);
}
else
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+15);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker)+500);
}
}
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec|| informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20);
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
if((!(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec)) && (informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 71 || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 81))
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
if((!(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec)) && (informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 72 && maxClip[weapon] != -1))
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
SprawdzPoziom(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#7
Napisano 04.04.2012 18:48
gapa ze mnie ;/ pokaz public TakeDamage
#8
Napisano 04.04.2012 19:50
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(health < 2)
return HAM_IGNORED;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 83)
damage -= floatmin(damage, 5.0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 81)
damage += 20.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30)
damage += 20.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 81)
damage -= floatmin(damage, 10.0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 79)
damage += 15.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 70)
damage -= floatmin(damage, 10.0);
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29)
damage-=(10.0<damage)? 10.0: damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 43)
damage-=(10.0<damage)? 10.0: damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 51)
damage-=(7.0<damage)? 7.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 31)
damage+=25;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36)
damage+=9;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 42)
damage+=8;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 54)
damage+=30;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 43)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 50)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 51)
damage+=5;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 58)
damage+=20;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 59)
damage+=15;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 74 && damage >= 40.0)
client_cmd(this, "drop");
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 73)
fm_set_user_health(idattacker, min(maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker], get_user_health(idattacker)+floatround(damage)))
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 55 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 56 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Kapitan && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Kapitan && random(4) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_GALIL)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 62 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 60 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AK47)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 57 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 82 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 83)
damage = float(health);
if(klasa_gracza[idattacker] == Samuraj && !random(2))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 53 && random(6) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 59 && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_M3)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 35 && random_num(2, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 2) || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 80 && !random(5)))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AWP)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 35 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 53 && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AWP)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 32 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 31 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 67)
{
if(weapon == CSW_USP && !random(4))
damage = float(health);
if(weapon == CSW_MP5NAVY && !random(10))
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 46 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 47 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
if(task_exists(this+ZADANIE_ODBIJAJ))
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dodałem jeszcze public Damage
liczę na pomoc

#9
Napisano 04.04.2012 19:53
nie wiem ... moze z tym masz problem
if(task_exists(this+ZADANIE_ODBIJAJ)) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
#10
Napisano 05.04.2012 11:35
Udało mi się to rozwiązać,
Jak ktoś potrafi usunąć wplecionego vipa z kodu, to proszę o info. Nie wiem czemu jak go usunę to mam nie aktywne komendy na serwerze np. /klasa.
pozdrawiam
up@
+ za chęci
Jak ktoś potrafi usunąć wplecionego vipa z kodu, to proszę o info. Nie wiem czemu jak go usunę to mam nie aktywne komendy na serwerze np. /klasa.
pozdrawiam
up@
+ za chęci
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych