Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o naprawienie klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 PGG-Darky

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.04.2012 18:35

Tak jak w temacie, możecie mi naprawić tą klasę?...
Widzi niewidzialnych oraz ma być od 110 poziomu.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Zwiadowca [110+]";
new const opis[] = "Widzi niewidzialnych";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Darky");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
new dostepna = 110;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < 110)
{
client_print(id, print_chat, "[%s] - klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;

}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Użytkownik PGG-Darky edytował ten post 03.04.2012 18:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych