Witam Potrzebuje :
Talib :
-Inteligencja: 20
-Zdrowie: 20
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: -10
-Bron : Famas
-Wybucha po śmierci zaddając 30+ int obrażeń
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Klasa talib i wybuch po smierci [wazne]
Temat rozp. lubiekeppa, 03.04.2012 17:53
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.04.2012 17:53
#2
Napisano 03.04.2012 18:38
Dodałem wszystko oprócz wybuchu,myśle że to starczy jak ktoś wie jak zrobić ten wybuch niech mi powie i innym jestem bardzo ciekawy czy takie coś istnieje
codclass_Talib.sma 446 bajtów 40 Ilość pobrań
codclass_Talib.amxx
codclass_Talib.sma 446 bajtów 40 Ilość pobrań
codclass_Talib.amxx
#3
Napisano 03.04.2012 18:42
istnieje bo takiego posiadam ale nie zadaje on 30hp tylko zabija na hita
#4
Napisano 03.04.2012 18:46
ha Karlos no to zabłysłeś z generatora to zrobiłeś
sprawdz
sprawdz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 30(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_armor(id, 125);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_armor(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 30.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#5
Napisano 03.04.2012 18:48
Hehe Jak to @up nie zadziała to łap.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new ma_klase[33]; //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz new sprite_blast, sprite_white; new const nazwa[] = "Talib"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS); new const zdrowie = 20; new const kondycja = -10; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public DeathMsg() { new id = read_data(2); if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i&--#60;3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 200 ); write_coord( iOrigin[2] + 200 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32); for (new i=0; i &--#60; numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych