Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Odporność na moc klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 03.04.2012 15:23

Witam,

jak zrobić, aby nie zabijało się swoich kolegów z teamu mocą danej klasy np rakietką. We wsparciu ogniowym jest takie coś:

   	 if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) rowny teamowi obrywajacego to idziemy dalej
continue;


A jak to zrobić gdy mamy takie coś:

   	 if( pev( pEntity, pev_takedamage ) != DAMAGE_NO )
{

// Check if this is player and player on team
if( is_user_valid_connected( pEntity ))
{
// Retrieve health
static iHealth
iHealth = get_user_health( pEntity )

// We should be alive
if( iHealth - flDamage >= 1 )
{
// Cause some damage
ExecuteHamB( Ham_TakeDamage, pEntity, 0, Player, flDamage, DMG_BULLET | DMG_ALWAYSGIB )
}
else
{
// Die
g_bKilledByLaser[ pEntity ] = true
ExecuteHamB( Ham_Killed, pEntity, Player, 2 )
g_bKilledByLaser[ pEntity ] = false
}
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.04.2012 15:52

wyłaczyć ff ?
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 03.04.2012 22:24

ff jest wyłączone a i tak można zabić kolege ze swojego teamu np. rakietka
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2012 11:46

 if(pev(pEntity, pev_takedamage) != DAMAGE_NO)
{
if(is_user_valid_connected(pEntity))
{
if(get_user_team(pEntity) == get_user_team(Player))
return;
static iHealth
iHealth = get_user_health( pEntity )

if( iHealth - flDamage >= 1 )
{
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pEntity, 0, Player, flDamage, DMG_BULLET | DMG_ALWAYSGIB)
}
else
{
g_bKilledByLaser[pEntity] = true
ExecuteHamB( Ham_Killed, pEntity, Player, 2)
g_bKilledByLaser[pEntity] = false
}
}
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych