Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Łom CT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 loleN

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 04.03.2009 18:28

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Crowbar"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "SAMURAI"

#define V_MODEL "models/v_crowbar.mdl"
#define W_MODEL "models/w_crowbar.mdl"
#define P_MODEL "models/p_crowbar.mdl"

#define KNIFE_W_MODEL "models/w_knife.mdl"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	// HL Event CurWeapon
	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");
	
	// FM_SetModel Fakemeta forward
	register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel"/*,1*/);
}


// Plugin Precache forward
public plugin_precache()
{
	// precache the required models
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_MODEL);
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_MODEL);
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,W_MODEL);
}


	
public Event_CurWeapon(id) 
{     
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weaponID = read_data(2);

	if(weaponID != CSW_KNIFE)
		return PLUGIN_CONTINUE;

	set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL);
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL);
    
	return PLUGIN_CONTINUE;
}



public fw_setmodel(ent,const model[])
{
	// check if isn't a valid model
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED;
		
	// if isn't w_knife model
	if(strcmp(KNIFE_W_MODEL,model) )
		return FMRES_IGNORED;
	
	// get ent classname
	static classname[32]
	pev(ent,pev_classname,classname,31);
	
	
	if(!strcmp(classname, "weaponbox") || !strcmp(classname, "armoury_entity") || !strcmp(classname, "grenade"))
	{
		// set model
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, W_MODEL);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

Czy jest możliwość przerobienia że łom będzie tylko dla CT a terroryści bd mieć normalnie nóż?
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.03.2009 13:00

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "Crowbar"

#define VERSION "0.1"

#define AUTHOR "SAMURAI"



#define V_MODEL "models/v_crowbar.mdl"

#define W_MODEL "models/w_crowbar.mdl"

#define P_MODEL "models/p_crowbar.mdl"



#define KNIFE_W_MODEL "models/w_knife.mdl"



public plugin_init()

{

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



    // HL Event CurWeapon

    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");

   

    // FM_SetModel Fakemeta forward

    register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel"/*,1*/);

}





// Plugin Precache forward

public plugin_precache()

{

    // precache the required models

    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_MODEL);

    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_MODEL);

    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,W_MODEL);

}





   

public Event_CurWeapon(id)

{     

    if(!is_user_alive(id))

        return PLUGIN_CONTINUE;

    new team[10]

    get_user_team(id,team,9)

    if(!equal(team,"CT",2))

	return 0

   

    new weaponID = read_data(2);



    if(weaponID != CSW_KNIFE)

        return PLUGIN_CONTINUE;



    set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL);

    set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL);

   

    return PLUGIN_CONTINUE;

}







public fw_setmodel(ent,const model[])

{

    // check if isn't a valid model

    if(!pev_valid(ent))

        return FMRES_IGNORED;

       

    // if isn't w_knife model

    if(strcmp(KNIFE_W_MODEL,model) )

        return FMRES_IGNORED;

   

    // get ent classname

    static classname[32]

    pev(ent,pev_classname,classname,31);

   

   

    if(!strcmp(classname, "weaponbox") || !strcmp(classname, "armoury_entity") || !strcmp(classname, "grenade"))

    {

        // set model

        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, W_MODEL);

        return FMRES_SUPERCEDE;

    }

   

    return FMRES_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych