Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pomoc przy COD

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 PisaR98

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Burzenin
Offline

Napisano 02.04.2012 17:37

Witam. Jestem nowym użytkownikiem i chciał bym zalożyć server, ale nie wiem czy dobrze zrobilem ten plugin na klase (przykład). Ta klasa miała mieć 1/4 z m3 i dostawać autopompe ale nie wiem czy jest dobrze jeśli nie to proszę o pomoc.


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "1/4 z m3 dostaje autopompe";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;


public plugin_init(RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"))
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 0

#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.04.2012 17:47

powinno działać (nie widzę błędów) wgraj na serwer po prostu ale przed tym skomplikuj :)
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 PisaR98

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Burzenin
Offline

Napisano 02.04.2012 18:03

ok
dzięki

Wyskakuje

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclas_Rusher.sma(15) : error 025: function heading differs from prototype
codclas_Rusher.sma(15) : warning 215: expression has no effect
codclas_Rusher.sma(15) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclas_Rusher.sma(23) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclas_Rusher.sma(23) : warning 215: expression has no effect
codclas_Rusher.sma(23) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclas_Rusher.sma(23) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclas_Rusher.sma(23) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.04.2012 18:30

codclas_Rusher.sma(23) : error 017: undefined symbol "ma_klase"

Musisz dodać nową zmienną bool ma_klase
  • +
  • -
  • 0

#5 PisaR98

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Burzenin
Offline

Napisano 02.04.2012 18:45

Wiecie co ja nie zabardzo to ogarniam :/
  • +
  • -
  • 0

#6 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 02.04.2012 19:28

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

na new bool ma_klase albo bool ma_klase albo jeszcze new ma_klase

Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 02.04.2012 19:29


#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 02.04.2012 19:33

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyInne modyPytania
do
ModyCall of Duty ModPytania


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych