Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wybuchajaca klasa i inna


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 01.04.2012 15:31

-Talib : po śmierci wybucha i zadaje 30 dmg +inta

inty:20
wytrzymałość:0
hp:20
kondy:-10
-Dostaje Famasa


-Pancernik :
inty:0
wytrzymalosc:0
hp:15
kondy:20
-Posiada Uzi,elites i 100 pancerza,
  • +
  • -
  • 0

#2 kaszub

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:internet
Offline

Napisano 01.04.2012 17:52

Masz tu wybuchającą.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Klasa premium, wybucha po smierci zadajac 30(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 30, 1.0, 0, 0);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


A tu masz premke :) (w razie "W")

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Klasa premium, wybucha po smierci zadajac 30(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[General] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 30, 1.0, 0, 0);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 01.04.2012 18:47

nie wybucha
  • +
  • -
  • 0

#4 kaszub

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:internet
Offline

Napisano 01.04.2012 19:30

Która premium czy zwykła ?
  • +
  • -
  • 0

#5 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 01.04.2012 19:47

zwykla to ma byc jako zwykla
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych