Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać model do vipa?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 adamsa1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 01.04.2012 12:29

Witam mam pytanie, chcialbym dać model vipa osobny dla ct i tt pytanie polega na tym iż jak go dodać? gdyż mogę dodać tylko 1 a chciałbym 2. Już próbowałem dodać jakieś precache_model tak jak było w 1 linijce vipa tzn o model chodzi i nie działało i jeszcze chciałbym aby vip dostawał 2 fragi za zabicie gracza pomoże ktoś? Dam +

SMA vipa:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#define PLUGIN "Deathrun vip"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "michal Edited by adamsa1"
#define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_NONE 0
#define SCOREATTRIB_DEAD ( 1 << 0 )
#define SCOREATTRIB_BOMB ( 1 << 1 )
#define SCOREATTRIB_VIP ( 1 << 2 )
new SayTxT
#define ADMIN_CHECK ADMIN_LEVEL_H
new const ok[] = "misc/dr/ok.wav"
static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Bacon_Spawn", 1 );
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
SayTxT = get_user_msgid("SayText");
maxplayers = get_maxplayers()
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
register_clcmd("say", "handle_say")
register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" );
register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/smith/smith.mdl")
precache_sound(ok)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Spawn(id){
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
set_task(3.0, "menu", id + 666, _, _, "a", 1)
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
menu1(id)
}
}
}
}
public menu(id)
{
id -= 666
new menu = menu_create("\r.::Vip menu::.", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\w200 \rHp", "6", 0)
menu_additem(menu, "\y200 \rPancerzu ", "7", 0)
menu_additem(menu, "\rGrawitacja", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wPredkosc", "2", 0)
menu_additem(menu, "\yDeagle 3 naboje dziala tylko na normal DR", "3", 0)
menu_additem(menu, "\rGranat Wybuchowy + Oslepiajacy tylko na normal DR", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wNoktowizor", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
fm_set_user_gravity(id, 0.5)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales grawitacje")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:{
fm_set_user_maxspeed(id, 700.0)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales predkosc")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 3:{
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales Deagle z 3 nabojami")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
give_item(id, "weapon_deagle")
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 3);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales Granata Wybuchowego + Oslepiajacego")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
cs_set_user_nvg(id)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales Noktowizor")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 200);
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales 200 Hp")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 200)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales 200 Pancerza")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu1(id)
{
new menu = menu_create("\r.::Vip menu::.", "wybieranie1")
menu_additem(menu, "\w200 \rHp", "6", 0)
menu_additem(menu, "\y200 \rPancerzu ", "7", 0)
menu_additem(menu, "\rGrawitacja", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wPredkosc", "2", 0)
menu_additem(menu, "\yUsp z 3 nabojami", "3", 0)
menu_additem(menu, "\rGranat Zamrazajacy", "4", 0)
menu_additem(menu, "\w50% Widocznosci", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public wybieranie1(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
fm_set_user_gravity( id,0.5)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales grawitacje")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:{
fm_set_user_maxspeed(id, 700.0)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales predkosc")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 3:{
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales Usp z 3 nabojami")
give_item(id, "weapon_usp")
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 3);
}
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales Granat Zamrazajacy Pulapki")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50);
client_cmd(id, "spk %s", ok)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales Niewidzialnosc")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 200);
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales 200 Hp")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 200)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP CSMRUK] Wybrales 200 Pancerzu")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public handle_say(id) {
new said[192]
read_args(said,192)
if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "/vips") != -1 ) || contain(said, "/vip") != -1 )
set_task(0.1,"print_adminlist",id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_CHECK)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
len = format(message, 255, "%s Vipy online: ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Brak vipow online")
print_message(user, message)
}

get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0]) {
format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}
print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg,190,input,3);
replace_all(msg,190,"/g","^4");// green txt
replace_all(msg,190,"/y","^1");// orange txt
replace_all(msg,190,"/ctr","^3");// team txt
replace_all(msg,190,"/w","^0");// team txt
if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch");
for (new i = 0; i < count; i++)
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayTxT, _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
public Bacon_Spawn(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "smith")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "smith")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
}
public MessageScoreAttrib( iMsgID, iDest, iReceiver ) {
new iPlayer = get_msg_arg_int( 1 );
if( is_user_connected( iPlayer )
&& ( get_user_flags( iPlayer ) & ADMIN_VIP ) ) {
set_msg_arg_int( 2, ARG_BYTE, is_user_alive( iPlayer ) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD );
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik adamsa1 edytował ten post 01.04.2012 12:30





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych