Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o pomoc w kompilacjii


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 01.04.2012 13:18

Wywala mi 1 error przy kompilacji proszę niech ktoś pomorze
http://www.fotosik.p...a91c1ffeb.html#
Jeśli zdięcie jest nieczytelne to tam pisze :
014: invalid statedment ; not is switch
daje wam też kod sma tej okolicy linijki 9462

public call_cast(id)
{
new maxfiredilosc = 50
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)

switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
if(maxfired[id] >= maxfiredilosc)
{
show_hudmessage(id, "[Mag] Mozesz wyczarowac tylko 50 firebali na rude . Zaskoczony?")
}
else
{
maxfired[id]++;
show_hudmessage(id, "[Mag] Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{

golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>300)
{
golden_bulet[id]=300
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 300 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25000.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>15)
{
ultra_armor[id]=15
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 15",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Hunter:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
case Imperator:
{
player_b_grenade[id]=1
show_hudmessage(id, "Posiadasz 1/%i z HE",player_b_grenade[id])
}
case Duch:
{
if (player_b_redirect[id]>200)
{
player_b_redirect[id]=200
show_hudmessage(id, "Maksymalnie mozna redukowac 20 dmg")
}
else
{
player_b_redirect[id]+=30
show_hudmessage(id, "Redukcja obrazen wynosi %i",player_b_redirect[id])
}
player_b_inv[id]=200
}
case Ezreal:
{
if (player_b_damage[id]>50)
{
player_b_damage[id]=50
show_hudmessage(id, "Maksymalnie mozna zadawac 50 obrazen wiecej !")
}
else
{
player_b_damage[id]+=10
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc oraz zadajesz %i dmg wiecej",player_b_damage[id])
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+250.0)
}
}
case Skoczek:
{
player_b_gravity[id]=12
show_hudmessage(id, "Zmniejszyles tymczasowo grawitacje")
}
}
case MazaQ:
{
show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 300HP")
change_health(id,300,0,"")
}

}

case MazaQ: to jest właśnie ta linijka

Refresh :( Pomorze ktoś

Użytkownik MazaQ edytował ten post 01.04.2012 12:55

  • +
  • -
  • 0

#2 yetj

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2012 18:34

Poszukaj gdzieś na początku linijki typu:

enum {
Mag, Mnich, Paladyn, itp...
}


Jak ją znajdziesz dopisz na końcu po przecinku MazaQ i powinno pomóc. Jak nie to wklej całego "enum"

Użytkownik yetj edytował ten post 03.04.2012 18:35

  • +
  • -
  • 0

#3 MazaQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 04.04.2012 15:21

Nie działa i mam już dopisane :(

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Imperator, Duch, Ezreal, Skoczek, MazaQ }
new Race[14][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Imperator", "Duch", "Ezreal", "Skoczek [Premium]", "MazaQ [MazaQ]" }
new race_heal[14] = { 500,950,1500,1300,1000,900,1100,1700,1200,1100,1300,1000,1500,2000 }

Refresh

Użytkownik MazaQ edytował ten post 04.04.2012 15:50

  • +
  • -
  • 0

#4 MazaQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 05.04.2012 13:54

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#5 MazaQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 06.04.2012 18:01

Już sobie "jakoś" poradziłem

proszę o zamknięcie

Użytkownik MazaQ edytował ten post 06.04.2012 18:01

  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.04.2012 21:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych