Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o edycje klasyAmadeusz Nowy Cod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DigiBen

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Pleszew / WLKP
Offline

Napisano 31.03.2012 14:35

Witam. Mam problem z edycją klasy. W zasadzie nie robiłem tego nigdy jeszcze więc nie wiem czy zrobiłem dobrze.

1. Klasa wyglądała następująco:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


2. Zminiłem, by wyglądałą tak:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; 2<<CSW_P228
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



Chciałem zwiększyć HP ze 115 do 130, zmniejszyć obrażenia z 15+0.2(int) na 5+0.1(int) i dodać P228. Skompilowałem, wrzuciłem na serwer ale nie działa. Ktoś jest w stanie pomoc, lub ewentualnie wytłumaczyć jak to poprawnie zrobić? Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 HeLLoOo

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:PrzeMo:#
  • Lokalizacja:Mszana Górna
Offline

Napisano 31.03.2012 14:44

Łap powinno działać. Jeśli nie napisz w tym temacie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Podoba się plugin? Nie bądź skąpcem daj +.

#3 DigiBen

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Pleszew / WLKP
Offline

Napisano 31.03.2012 14:53

A możesz mi wygenerować jeszcze plik .amxx? Bo z tym mam ciężko...
PS. nie zmieniłeś opisu z 15 na 5 :P

Użytkownik DigiBen edytował ten post 31.03.2012 14:54

  • +
  • -
  • 0

#4 DigiBen

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Pleszew / WLKP
Offline

Napisano 31.03.2012 16:59

Dobra, klasa działa, dzięki masz plusa.
  • +
  • -
  • 0

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 01.04.2012 01:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych