#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Darky [Premium]";
new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 31.03.2012 11:54
#2
Napisano 31.03.2012 12:50
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
Na
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
#3
Napisano 31.03.2012 14:48
Zmien
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
Nanew const bronie = 1<<CSW_AK47;
To nadal to samo jak nie wiesz to się nie wypowiadaj ...
Łap :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Darky [Premium]"; new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego"; new const bronie = (1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }Co w niej zmieniłem ? Wszystko !
Ps. Premka na flagę H

Użytkownik Trikolo edytował ten post 31.03.2012 14:49
#4
Napisano 31.03.2012 15:25
Trikolo dalem + bez sprawdzenia przerobilem na 1500 bo chcialem zobaczyc czy dziala i nie dziala popraw
#5
Napisano 31.03.2012 15:39
@ Up thx +
Trikolo dalem + bez sprawdzenia przerobilem na 1500 bo chcialem zobaczyc czy dziala i nie dziala popraw
A co przerabiałeś na 1500 ?

Pokaż mi kod przerobiony
#6
Napisano 31.03.2012 16:49
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Darky [Premium]";
new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#7
Napisano 31.03.2012 17:03
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Darky [Premium]"; new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego"; new const bronie = (1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Proszę. Działa 100% Nie ma żadnych błędów. Premium na flagę T
Użytkownik Szlendii edytował ten post 31.03.2012 17:04
#8
Napisano 31.03.2012 21:07
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Darky [Premium]"; new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego"; new const bronie = (1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Proszę. Działa 100% Nie ma żadnych błędów. Premium na flagę T
Biore new game wlaczam mape i musze okolo 3/4 strzalow oddac zeby zabic a boty maja 100 hp
#9
Napisano 01.04.2012 12:02
#10
Napisano 01.04.2012 20:17
#11
Napisano 02.04.2012 07:50
Taki glupi to nie jestem:)A czy wpisałeś nazwę klasy do codmod-plugins.ini ? W ogóle czy masz moda wrzuconego ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych