Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą Darky

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 31.03.2012 11:54

Witam! Robilem klase i wyskoczylo mi 4 błedy proszę dodac od razu premium i napisac co bylo zle


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Darky [Premium]";
new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;


#2 xXxKarolxXx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 31.03.2012 12:50

Zmien
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);


Na

new const bronie    = 1<<CSW_AK47;

  • +
  • -
  • 0

#3 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 31.03.2012 14:48

Zmien

new const bronie	= (1<<CSW_AK47);


Na

new const bronie	= 1<<CSW_AK47;


To nadal to samo jak nie wiesz to się nie wypowiadaj ...

Łap :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
	  
new const nazwa[]   = "Darky [Premium]";
new const opis[]	= "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie	= (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Co w niej zmieniłem ? Wszystko !

Ps. Premka na flagę H :P

Użytkownik Trikolo edytował ten post 31.03.2012 14:49


#4 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 31.03.2012 15:25

@ Up thx +

Trikolo dalem + bez sprawdzenia przerobilem na 1500 bo chcialem zobaczyc czy dziala i nie dziala popraw

#5 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 31.03.2012 15:39

@ Up thx +

Trikolo dalem + bez sprawdzenia przerobilem na 1500 bo chcialem zobaczyc czy dziala i nie dziala popraw


A co przerabiałeś na 1500 ? ^^

Pokaż mi kod przerobiony

#6 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 31.03.2012 16:49

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Darky [Premium]";
new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}


#7 Szlendii

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:89
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Sławno
Offline

Napisano 31.03.2012 17:03

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
				
new const nazwa[]   = "Darky [Premium]";
new const opis[]			= "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie			= (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

Proszę. Działa 100% Nie ma żadnych błędów. Premium na flagę T

Użytkownik Szlendii edytował ten post 31.03.2012 17:04

  • +
  • -
  • 0

#8 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 31.03.2012 21:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
				
new const nazwa[]   = "Darky [Premium]";
new const opis[]			= "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie			= (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

Proszę. Działa 100% Nie ma żadnych błędów. Premium na flagę T



Biore new game wlaczam mape i musze okolo 3/4 strzalow oddac zeby zabic a boty maja 100 hp

#9 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 01.04.2012 12:02

Ref

#10 Szlendii

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:89
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Sławno
Offline

Napisano 01.04.2012 20:17

A czy wpisałeś nazwę klasy do codmod-plugins.ini ? W ogóle czy masz moda wrzuconego ?
  • +
  • -
  • 0

#11 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 02.04.2012 07:50

A czy wpisałeś nazwę klasy do codmod-plugins.ini ? W ogóle czy masz moda wrzuconego ?

Taki glupi to nie jestem:)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych