Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ktos nam zadaje Obrazenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 31.03.2012 21:07

nadal nie dziala... bo z tego co widze to ma dzialac caly czas. .a jednal botek wywalil mi z kosy za 65hp.. a po drugie sadze ze :

if(informacje_przedmiotu_gracza_1[this][0] == 1)
		damage/=2;

to raczej to samo co

if(informacje_przedmiotu_gracza_1[this][0] == 1)
		damage*=2;

A gdy tak mialem to moje dmg bylo *2 wiec sadze ze tutaj zmniejszyles moje

Użytkownik pfk92 edytował ten post 31.03.2012 21:07


#22 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2012 21:16

dodaj wyświetlanie sobie wszystkich zmiennych tak aby upewnić się że mają one te wartości które oczekujesz
  • +
  • -
  • 1

#23 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 31.03.2012 23:54

dodaj wyświetlanie sobie wszystkich zmiennych tak aby upewnić się że mają one te wartości które oczekujesz


moglbys jasniej ??


naprawdę nikt nie wie jak zrobic item podobnie dzialajacy jak podwojna kamizelka lub wzmocniona kamizelka ??

Tutaj jest kod z dzialaniem tych 2 itemow

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
        damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;

Użytkownik pfk92 edytował ten post 31.03.2012 23:56


#24 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.04.2012 09:15

nadal nie dziala... bo z tego co widze to ma dzialac caly czas. .a jednal botek wywalil mi z kosy za 65hp.. a po drugie sadze ze :

if(informacje_przedmiotu_gracza_1[this][0] == 1)
		damage/=2;

to raczej to samo co

if(informacje_przedmiotu_gracza_1[this][0] == 1)
		damage*=2;

A gdy tak mialem to moje dmg bylo *2 wiec sadze ze tutaj zmniejszyles moje

yyy no chyba nie to samo -.- i Ty nie rozumiesz całego systemu, THIS to ten co otrzymuje obrażenia więc za przeproszeniem będziesz dalej się kłócił bo pozjadałeś wszystkie rozumy...

umiemy tylko Ty jesteś jakiś inny, bo to grzecznie mówiąc ***** działa mistrzu.
jeszcze sprawdź to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(informacje_przedmiotu_gracza_1[this][0] == 1)
damage *= 0.5;

SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
i nie testuj na botach -.-

Użytkownik maselo edytował ten post 01.04.2012 09:17

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#25 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.04.2012 12:40

yyy no chyba nie to samo -.- i Ty nie rozumiesz całego systemu, THIS to ten co otrzymuje obrażenia więc za przeproszeniem będziesz dalej się kłócił bo pozjadałeś wszystkie rozumy...

A gdzie ja napisalem ze po zjadalem wszystkie rozumy nie szczesliwy czlowieku...

nadal nie dziala... bo z tego co widze to ma dzialac caly czas. .a jednal botek wywalil mi z kosy za 65hp.. a po drugie sadze ze :

To jest przypsuzczenie jakbys nie wiedzial o co chodzi

a po drugie co za znaczenie maja boty a normalni gracza skoro Dark napisal tak :

boty to normalni graczae zadają "normalne" obrażenia

Wiec jak nic nie wnosisz do tematu to nie spam !!

Bo to :

if(informacje_przedmiotu_gracza_1[this][0] == 1)
				damage *= 0.5;

To jest to samo co :


if(informacje_przedmiotu_gracza_1[this][0] == 1)
				damage/=2;

chyba ze wysmysliles nowa teorie i ja nazwales "maselo"

--------------------------------------------------------------------------

umiemy tylko Ty jesteś jakiś inny, bo to grzecznie mówiąc ***** działa mistrzu.

"umiemy" (dobry jestes) to jak umiesz to napsiz cos dzialajacego

Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.04.2012 12:42


#26 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.04.2012 13:26

ehh a nie mozesz pokazać calego kodu ? bo znając zycie to cos zepsules

no i nie rozumiesz podstawowej rzeczy jaką jest zadawanie obrazen tu nie ma rozgraniczenia na obrazenia twoje i czyjes obrazenia są w danym momencie jednakowe dla atakującego i ofiary w moim kodzie są zmniejszone 2x chyba ze warunek sprawdzania czy gracz ma przedmiot jest zly bo tego nie sprawdzilem
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#27 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.04.2012 13:40

no wlasnie rozumiem to bo juz mi ktos wczesniej takei cos napisal i ogarnalem...

no nic zastapilem to tym

new rand;
            rand = random_num(1,5)
            switch (rand)
            {
                case 1:
                {
                    return HAM_SUPERCEDE;
                }
            }


#28 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.04.2012 19:32

Tak jak Pisalem juz sobie poradzilem. .wszyscy co mi chcieli pomoc otrzymali ++ dzięki // do zamkniecia

#29 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 01.04.2012 20:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych