Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [ANY] Rocket 1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.03.2012 18:01

Boom. Rocket. If you've used Evolve on Garry's Mod before, you know what this does.

Upon doing sm_rocket <target>, the target will go up, up, and awaydie. On the way up they'll have a nice little rocket trail attached to them, and after flying for a second or two, they'll go boom in a cool, harmless explosion. Same deal as ev_rocket. You will also get the kill credit for said death (assuming the target is on the other team, or friendly fire is on).

As stated, Evolve came up with this whole rocketing business, I believe. Launching-unfortunate-victims-into-the-air code is from PropHunt, slay-and-give-kill-credit code is from Goomba Stomp. Slaying-people mechanic based on Admin Smite. AttachParticle() and DeleteParticle() are from Achievement Trophy.


VIDEO DEMONSTRATION
Dołączona grafika


COMMANDS
  • sm_rocket <player> rockets a player. That's it. Can be anyone who's alive.
CVARS
  • sm_rocket_delay (def. 1.0) - Time, in seconds, to delay the target's death.
  • sm_rocket_force (up to 3.9, def. 1.0) - How fast the target is launched upwards, also translates into how far. 1= 1500 hammer units/second, 2.66=4000, Evolve's rocket velocity.
  • sm_rocket_explosion (1/0, def. 1) - If 1, explosion added to rocket deaths for extra boom.
  • sm_rocket_trail (1/0, def. 1) - If 1, a rocket trail is added to the target while flying.
Tested on TF2, but should work on any game. Thanks, and have fun!

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (rocket.sp - 5.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych