#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Darky";
new const opis[] = "Dostajesz AK47 +5 obrazen z niego";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = -10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Dodanie podwójnego skoku.
Użytkownik PGG-Darky edytował ten post 30.03.2012 20:27