Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o edycję klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 PGG-Darky

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.03.2012 20:26

Proszę o edycje tej klasy, mianowicie dodanie podwójnego skoku.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Darky";
new const opis[] = "Dostajesz AK47 +5 obrazen z niego";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = -10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}



Dodanie podwójnego skoku.

Użytkownik PGG-Darky edytował ten post 30.03.2012 20:27

  • +
  • -
  • 0

#2 PGG-Darky

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 31.03.2012 09:16

Ref, proszę zróbcie mi to :(
  • +
  • -
  • 0

#3 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 31.03.2012 09:52

Sorki error wyskoczył, zaraz coś spróbuje ;]

//edit
To powinno działać sprawdź
Spoiler

Użytkownik HotGroszek edytował ten post 31.03.2012 09:55

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych