Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o klasę Tango


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kosta

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 30.03.2012 15:17

Nazwa Tango
Opis:Ma M4A1 widzi niewidzialnych i 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi

#2 NeQ`s

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.03.2012 15:49

a bronie ?



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	   
new const nazwa[]   = "Tango";
new const opis[]    = "Widzi niewidzialnych, ma 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 6) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}

Użytkownik deennN. edytował ten post 30.03.2012 15:52

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#3 Polonista

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
Offline

Napisano 30.03.2012 17:06

Ehm, widzę tamten kolega coś słaby jest, nie widzi że ma klasa widziec niewidzialnych

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Tango";
new const opis[] = "Widzi niewidzialnych, ma 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 6) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{

if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_perk[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}


#4 Kosta

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 31.03.2012 11:28

Dzięki tylko skomplikować niemożna

Użytkownik Kosta edytował ten post 31.03.2012 11:40





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych