Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wygląd wybuchu rakiety


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 30.03.2012 14:02

Witam, jak zmienić np aby po strzale rakieta inny był efekt uderzenia rakiety ? Np inny rozblysk lub zeby ciala się rozsypywały na kawałki kości (zbaczając z tematu)
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.03.2012 14:59

daj kod który masz opiera się to na zmianie sprite na inny
  • +
  • -
  • 0

#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 30.03.2012 15:01

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 30.03.2012 20:12

Dam ci np. wsparcie ogniowe i pokaż mi co zmieniasz to zmienię w reszcie klas z rakietami.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.03.2012 20:38


public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); //sprawdzanie pozycji entu

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]); //pozycja x
write_coord(iOrigin[1]); //pozycja y
write_coord(iOrigin[2]); //pozycja z
write_short(sprite_blast); //id sprita, zwracany poprzez funkcje precache
write_byte(32); //Wielkosc wybuchu
write_byte(20); // jeśli sprite jest animowany to tu można modyfikować szybkość odgrywania klatek
write_byte(0); //flagi
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); //Tam gdzie 190.0 szerokosc wybuchu

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]; //id obrywajacego

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) //jezeli obrywajacy jest niezywy, badz team atakujacego jest rowny teamowi obrywajacego to idziemy dalej
continue; //idziemy dalej
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));//Tam gdzie 55.0 to damage, 0.9 to damage co 1pkt int
}
remove_entity(ent); //usuwa ent (rakiete)
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych