/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Osama";
new const opis[] = "Mniejsza widoczność na AK-47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "osama": "osama");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "osama": "osama");
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/osama/osama.mdl");
precache_model("models/player/osama/osama.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
P.S. Klasa robiona dla tego oto osobnika
