Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pomoc przy klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Killer Strike

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:MG
Offline

Napisano 29.03.2012 17:29

Witam! Postanowiłem pomóc koledze i zrobić mu klasę do Cod Moda, ale niestety klasa się nie kompiluje do amxx. Prosiłbym o pomoc w przerobieniu kodu tak, aby się renderowała.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Osama";
new const opis[] = "Mniejsza widoczność na AK-47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "osama": "osama");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "osama": "osama");
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/osama/osama.mdl");
precache_model("models/player/osama/osama.mdl");

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

P.S. Klasa robiona dla tego oto osobnika :) http://amxx.pl/topic...879#entry387879

#2 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 29.03.2012 17:32

pokaż errory
  • +
  • -
  • 0

#3 Killer Strike

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:MG
Offline

Napisano 29.03.2012 17:35

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

osama.sma(54) : error 021: symbol already defined: "cod_class_enabled"
osama.sma(59) : error 021: symbol already defined: "cod_class_disabled"

2 Errors.
Could not locate output file osama.amxx (compile failed).

#4 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.03.2012 18:55

odświeżam
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 30.03.2012 01:35

Jak się robi podwójny public to nic dziwnego, że errory wywala :)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Osama";
new const opis[] = "Mniejsza widoczność na AK-47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "osama": "osama");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
cs_reset_user_model(id);

}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "osama": "osama");

}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/osama/osama.mdl");
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik playaz44 edytował ten post 30.03.2012 01:36

  • +
  • -
  • 2
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#6 Killer Strike

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:MG
Offline

Napisano 30.03.2012 14:00

Dzięki wielkie :D punkcik leci :)

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 01.04.2012 00:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych