jeśli chcesz zmienić ilość skoków w powietrzu to tu się to robi
skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Jumping";
new const opis[] = "Mozesz wykonac 5 skokow w powietrzu";
new skoki[33];
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}