.sma nie daje bo nie zrobilem czekam jak dodac
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 29.03.2012 16:30
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.03.2012 16:30
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 29.03.2012 16:30
Napisano 29.03.2012 16:41
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"
new ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class("Strzelac","nie ma rozrzutu broni",CSW_M4A1,1,1,1,1)
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id])
{
new Float:punchangle[3];
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] =false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id])
{
new Float:punchangle[3];
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
return FMRES_IGNORED;
}
Napisano 29.03.2012 16:43
Napisano 29.03.2012 20:05
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Ma mniejszy rorzut";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id])
{
new Float:punchangle[3];
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
Napisano 29.03.2012 20:53
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
Napisano 29.03.2012 20:58
Napisano 30.03.2012 00:02
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych