Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] ie daje bo nie zrobilem Jak dodac do klasy mniejszy rozrzut

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kofi24

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 29.03.2012 16:30

Jak dodac perk ogranicznik rozrzutu do klasy, ale tak zeby ekran sie nie ruszal lub sam mniejszy rozrzut?
.sma nie daje bo nie zrobilem czekam jak dodac

Użytkownik Kofi24 edytował ten post 29.03.2012 16:30

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 29.03.2012 16:41

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	cod_register_class("Strzelac","nie ma rozrzutu broni",CSW_M4A1,1,1,1,1)
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	
	if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id])
	{
		new Float:punchangle[3];
		entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] =false;
}

za rozrzut odpowiada ten fragment

public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
    
    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
    
    if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id])
    {
        new Float:punchangle[3];
        entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
    }
    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 Kofi24

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 29.03.2012 16:43

dzięki.Masz plusa!
  • +
  • -
  • 0

#4 Kofi24

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 29.03.2012 20:05

Cos mi z kompilacja nie wychodzi
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Ma mniejszy rorzut";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id])
{
new Float:punchangle[3];
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

mam 4 errory w linijce 21
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// codclass_Talib.sma
//codclass_Talib.sma(21) : error 017: undefined symbol "register_forward"
//codclass_Talib.sma(21) : warning 215: expression has no effect
//codclass_Talib.sma(21) :error 001: expected token: ";", but found ")"
//codclass_Talib.sma(21) : error 029: invalid expression, assumed zero
//codclass_Talib.sma(21) :fatal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
// Could not locate output file compiled\codclass_Talib.amx (compile failed)
  • +
  • -
  • 0

#5 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 29.03.2012 20:53

пожалуйста (proszę) xD

Załączony plik  codclass_talib.sma   1,06 KB  67 Ilość pobrań
  codclass_talib.amxx
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 29.03.2012 20:58

Nie dodałeś ani fakemety ani engine do includów i zmiennej ma_klase.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 30.03.2012 00:02

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych