#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szybcior";
new const opis[] = "Przeładowuje broń 5 razy szybciej";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
#define RELOAD_RATIO 0.5const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
const SHOTGUNS_BS = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014))
// weapons offsets
const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43
const m_flTimeWeaponIdle = 48
const m_fInReload = 54const m_flNextAttack = 83
stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = {
0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55, 0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50,
2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30, 2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70,
0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00, 2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40
}
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
new szWeapon[17]
for(new i=1; i<=CSW_P90; i++)
{
if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) )
{
if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) )
{
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1)
}
}
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");}
public Weapon_Reload_Post(iEnt)
{
if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) )
{
new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.03.2012 13:38
Witam,czy ta klasa jes zrobiona dobrze?
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się
Pisz na pw dogadamy się

#2
Napisano 29.03.2012 18:32
Odpowie ktoś?
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się
Pisz na pw dogadamy się

#3
Napisano 29.03.2012 18:41
Masz dużo błędów!
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Szybcior.sma(21) : error 029: invalid expression, assumed zero Szybcior.sma(32) : warning 217: loose indentation Szybcior.sma(34) : error 017: undefined symbol "NOCLIP_WPN_BS" Szybcior.sma(54) : error 001: expected token: ";", but found "const" Szybcior.sma(55) : error 017: undefined symbol "m_flNextAttack" Szybcior.sma(55) : warning 215: expression has no effect Szybcior.sma(55) : warning 215: expression has no effect Szybcior.sma(55) : error 001: expected token: ";", but found ")" Szybcior.sma(55) : error 029: invalid expression, assumed zero Szybcior.sma(55) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 7 Errors.
#4
Napisano 29.03.2012 19:03
Dzięki za pomoc już to naprawiam
Nie wiem czemu,ale mi nie działa kompilator,albo włacza się i nie kompiluje
Można zamknąć
Nie wiem czemu,ale mi nie działa kompilator,albo włacza się i nie kompiluje
Można zamknąć
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się
Pisz na pw dogadamy się

#5
Napisano 29.03.2012 19:06
Spróbuj pobrać na komputer lub ten na stronie AMXX.pl
#6
Napisano 29.03.2012 19:07
Już właśnie znalazłem jakąś kompilacje lokalną
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się
Pisz na pw dogadamy się

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych