Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [TF2] Homing Projectiles


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.03.2012 06:29

Description: Set a target(s) projectiles to home in on the nearest target

Just a random plugin a made to mess around with really, but I figured I'd share it.

Works with:
Soldier Primarys(Rockets and Laser Cannon)
Medic Primarys(Needles and Crossbow Arrows)
Engineer Sentrygun Rockets
Pyro Flares
Sniper Arrows
I was hoping to get it to work with other projectiles like demo grenades/jarate/laser pistol, but unfortunately they seem to be unaffectable for whatever reason.

I'm not planning to do anything else with this aside from bugfixes, as it was just an experiment(and for fun).


Cvars:
sm_homingprojectiles_version "1.0.0"

Commands:
sm_homproj "target" "1/0" - Set target(s) projectiles to homing - Default Slay Flag

Changelog


Code: Version 1.0.0 - March 28, 2012
*Initial Release

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (TF2 Homing Projectiles.sp - 4.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych