Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic cos z otrzymywanym dmg?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.03.2012 12:29

Mam problem poniewaz nie wiem jak zrobic taka: gdy ktos w nas strzela i dostajemy obrazenia to zaczyna sie cos dziac

Robilem cos takiego:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "plugins"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Enson"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","Damage");
}
public Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
SetHamParamFloat(4, damage-65.0);

return HAM_IGNORED;
}


Ten kod ktory podalem wyzej dziala w sposob ze gdy my strzelamy w kogos zadajemy mniejsze obrazenia a ja chcialem zrobic ze jezeli ktos w nas strzela to dostajemy mniejsze obrazenia. Lecz nie wiem jak zrobic petle z tym ze ktos w nas strzela ;x
Molgby ktos pomoc? Bylbym bardzo wdzieczny xD

Chyba dobrze to wytlumaczylem :D
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.03.2012 13:38

@Duży EDIT xD


Skoro ktoś do nas strzela to non stop zadawane są obrażenia. więc - To co napisałeś w zupełności wystarczy ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Enson

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.03.2012 13:56

nie wystarczy bo juz testowalem
i obniza to moje dmg a nie dmg ktore otrzymuje ;x
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.03.2012 14:05

Jeśli gracz(this) to wtedy usuń. coś takiego spróbój.

public Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(graczCosMa[this])
	{
		damage-=65.0)
	}
	SetHamParamFloat(4, damage);
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Enson

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.03.2012 17:17

nadal nie dziala ;x
teraz ani nie zmniejsza dmg moich ani otrzymywanych :P

Użytkownik Enson edytował ten post 27.03.2012 17:25

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.03.2012 17:29

pokaż cały plugin.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 Enson

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.03.2012 17:33

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "redukcja dmg"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Enson"
new graczCosMa[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","Damage");
}
public Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(graczCosMa[this])
SetHamParamFloat(4, damage-65.0);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.03.2012 17:41

Mogłeś powiedzieć że wklejałeś bez namysłu to co podałem.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "redukcja dmg"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Enson" 

new graczCosMa[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /zmiejsz","DajTrue")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","Damage");
}

DajTrue(id)
{
	graczCosMa[id] = true;
}
public Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(graczCosMa[this])
		damage=-65.0;
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

Po wpisaniu /zmiejsz gracz dostanie zmien gracz dostanie zmiejszenie obrażeń (graczCosMa[id] jest tru) i jak ktoś mu zada obrażenia o te 65.0 mniejsze. Poprzednio nie działało bo graczNieMiałCzegos[id]. Rozumiesz? :)&amp;--#60;/div&amp;--#62;
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#9 Enson

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.03.2012 19:12

aa czyli jezeli będę chcial uzyc tego w klasie do cod moda to poprostu zamiast graczCosMa mam dac ma_klase ze zdefiniowanym boolem na ma_klase w enabled i disabled tak?
bo wlasnie nie wiedzialem na poczatku co to jest to graczCosMa :P
ok to przetestuje
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#10 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.03.2012 19:18

Dając Ten Kod co Ty Podałeś na początku Każdy bedzie zadawał x obrażeń mniej. a Tobie Chodzi o to żeby Tylko jeden gracz miał mniejsze obrażenia. I tak tu To robisz. Jak strzelisz w kogoś to Wyłapujesz sam moment Jednej Kuli Kto strzelił, w kogo strzelił i czym strzelił.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#11 Enson

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.03.2012 19:36

Spoiler


zrobilem w taki sposob i cos nie chce dzialac ;x

wiesz moze co by tu bylo zle? bo zamiast wpisywania komendy to poprostu dalem to jako cod_class_enabled zebym wpisywac nie musial ;x
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#12 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.03.2012 20:17

Apteczek nie sprawdzałem i całej klasy też nie - ale o ile się nie myle chcesz zeby jak ktoś maTwoją klase otrzymywał 65 obrazen mniej tak? jeśli tak to warunek powinien być taki

if(redukcja[this] && ma_klase[this])
{
damage=-65.0;
}


albo po prostu

if(redukcja[this])
{
damage=-65.0;
}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#13 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.03.2012 20:17

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Zolnierz Wsparcia";
new const opis[] = "Posiada 1 apteczke";
new const bronie = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public client_disconnect(id)
{
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREY, "[FreedoM-Strike.PL] Klasa %s stworzona przez Enson.", nazwa);
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);

entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
}

public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[this])
damage -= 65.0;

SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}

Źle zbudowałeś warunek sprawdzający, czy gracz ma klasę. Tak powinno działać.
  • +
  • -
  • 0

#14 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.03.2012 20:18

Byłem pierwszy ^^
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#15 Enson

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.03.2012 23:13

zrobilem tak jak obaj pisaliscie i nie dziala ;/
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#16 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.03.2012 12:34

Gracz który ma Klase Otrzymuje mniejsze obrażenia? Może dlatego że ktoś zadaje mu obrażenia mniejsze od 65...
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#17 Enson

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.03.2012 12:53

nie bo testowalem z kumplem i kazalem mu strzelac mi w glowe z m4 i normalnie dostawalem 100+
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#18 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.03.2012 15:04

spradziłeś z samą redukcja[this] ?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#19 Enson

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.03.2012 23:11

tak, wzialem kod sma goliatha ;x
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych