Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Zamrażanie lub Teleportowanie pierwszego zombie na spawn

Naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Jaam

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:ZMC
Offline

Napisano 26.03.2012 13:26

Witam, mam problem otóż mam plugin na zamrażanie pierwszego zombie, jednak On nie działa, proszę o sprawdzenie co jest w nim źle, i poprawienie tego, za każdą pomoc daje + Dodatkowo, proszę o zrobienie jeśli dacie radę, aby pierwszy zombie został teleportowany na spawn.


Dziękuje i myślę że Mi pomożecie, a niżej podaje kodzik.

Pozdrawiam


#include
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:zamrozony[33]
public plugin_init() {
		    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
		    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}
public zp_user_infected_post(id)
{
		    if (zp_get_user_first_zombie(id))
		    {
						    zamrozony[id] = true
						    set_user_godmode(id, 1)
						    set_user_maxspeed(id, 1.0)
						    set_task(5.0, "reset", id)
		    }
}
public fw_PlayerPreThink(id)
{
		    if (!zamrozony[id]) return PLUGIN_CONTINUE
		    set_user_maxspeed(id, 1.0)
 
		    if( get_user_button(id) & IN_ATTACK && is_user_alive(id))
		    {
						    new buttons = pev(id,pev_button)
						    set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK));
						    return FMRES_HANDLED; 
		    }
		 
		    if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && is_user_alive(id))
		    {
						    new buttons = pev(id,pev_button)
						    set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK2));
						    return FMRES_HANDLED; 
		    }
		 
		    return PLUGIN_CONTINUE
}
public reset(id)
{
    set_user_godmode(id, 0)
    zamrozony[id] = false
}

Użytkownik Jaam edytował ten post 26.03.2012 13:26

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych