Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [CS:S] Different Team Start Money/Cash


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7172
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.03.2012 19:28

<p>

Different Team Start Money/Cash



v. 1.0.0

Features :
  • Allows teams to get different start money (kind of a different mp_startmoney for each team).
Why I made this plugin :
  • There are tons of plugins preventing either spec hoping or allowing different cash system, but none that were currently giving teams different starting cash values...
  • I also believed once that glock is weaker than USP so I wanted to boost terrorists cash flow at the beginning. Plugin didn't exist at that time.
CVars :
  • differentteamstartmoneycashversion: Gives version -_-'
  • ----------
  • sm_startmoney_alternate : Are CVars sm_startmoney_t and sm_startmoney_ct used instead of mp_startmoney ? 2=Yes (set mp_startmoney to 800 to prevent problems), 1=Yes, 0=No. Default 2.
  • sm_startmoney_t : mp_startmoney value for terrorists. Default 1000.
  • sm_startmoney_ct : mp_startmoney value for CTs. Default 900.
Notes :
  • I didn't prevent spectator hoping (since it is in the game anyway). This means you should always put a mp_startmoney value equals or below the lowest value between the CVars "sm_startmoney_t" and "sm_startmoney_ct". That is why CVar "sm_startmoney_alternate" is by default at 2.
  • Also, I did restrict money to 800 (minimum), since CS: S has that same limit for mp_startmoney (since anyone could just spec-hop to get more money).
--------------

Any suggestions/comments on the code or the plugin are welcomed and appreciated.

[Credits :
  • TnTSCS for inspiration looking at his code.
Changelog :
  • 1.0.0 Initial release. (25-03-2012)
Todo list :
  • None at the moment.

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (differentteamstartmoneycash.sp - 3.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych