Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Bob Budowniczy oraz perk worki z piaskiem

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 25.03.2012 20:15

*
Popularny

opis
Klasa - wersja premium na ADMIN_LEVEL_H, bronie MP5 i HE może postawić 9 worków z piaskiem, 25 życia reszta po 0, (kod pochodzi z Pallets with Bags - AMXX.pl: Support AMX Mod X został zmodyfikowany)
Perk - dostajesz 9 worków z piaskiem

cvary


pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 0 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0

instalacja
Standardowa, modele.rar rozpakuj i wrzuć do "models/QTM_CodMod"

inne informacje
Jeśli chcesz mieć więcej lub mniej worków zrób tak:
1) Znajdź "public cod_class_enabled(id)" jeżeli edytujesz klase lub "public cod_perk_enabled(id)" jeżeli perk, powinienneś/aś zobaczyć linjkę "ilosc_workow_gracza[id] = 9;" 9 to ilość worków, powinna być taka sama co w "public fwSpawn_Worki(id)"
2) Znajdź "public fwSpawn_Worki(id)", powinienneś/aś zobaczyć linjkę "ilosc_workow_gracza[id] = 9;" 9 to ilość worków, powinna być taka sama co w "public cod_class_enabled(id)" lub "public cod_perk_enabled(id)"

download

Bob Budowniczy:
Załączony plik  codclass_bobbudowniczy.sma   4,79 KB  135 Ilość pobrań
  codclass_bobbudowniczy.amxx

Bob Budowniczy (Premium):
Załączony plik  codclass_bobbudowniczypremium.sma   5,23 KB  60 Ilość pobrań
  codclass_bobbudowniczypremium.amxx

Worki z piaskiem:
Załączony plik  codperk_workizpiaskiem.sma   4,77 KB  93 Ilość pobrań
  codperk_workizpiaskiem.amxx

Modele:
Załączony plik  modele.rar   158,38 KB  318 Ilość pobrań


Użytkownik Play 4FuN edytował ten post 25.08.2013 10:15

  • +
  • -
  • 5

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#2 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 25.03.2012 20:34

Ja nie wiem po co modki akceptują takie coś jak jużtaka klasa jest:)
http://amxx.pl/topic...klasa-pomagier/
  • +
  • -
  • 1

#3 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 25.03.2012 20:41

tutaj jak naciśniesz e stawia worek a tam wyświetlało menu, jak przeglądałem forum nie zauważyłem tamtej klasy :mur:

Użytkownik Play 4FuN edytował ten post 25.03.2012 20:45

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#4 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 25.03.2012 20:45

zbytniej różnicy to to nie ma
  • +
  • -
  • 2

#5 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 25.03.2012 20:47

hp ustawiane jest cvarem a nie 200+int., tamta jest bardziej skomplikowana (sma) (dla mnie)

Użytkownik Play 4FuN edytował ten post 25.03.2012 20:52

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#6 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.03.2012 23:40

to jest ta sama klasa ... menu nie ma nic do tego, że klasy się różnią bo to jest tylko menu. Wymyślił byś coś nowego a nie robisz coś bo już jest
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#7 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 26.03.2012 10:41

Jeszcze bym to bardziej przerobił, ale to już moja osobista sprawa, klasa to syf - tylko plugin fajny.
  • +
  • -
  • 0
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo

#8 sync

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.03.2012 14:32

Ja napisze tyle
Jak to ma być do codmoda to lepiej nazwe zmienić
Nie spotkalem sie zeby w cod itd byly nazwy jak bobbudowniczy itd
To jest bajka czy gra ?

Nic ciekawego tu nie widze
blokować przejscia workami !
  • +
  • -
  • 1

#9 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 29.03.2012 15:43

SUPER !
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#10 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.03.2012 18:40

codperk_workizpiaskiem.sma nie da się skompilować.




Ta linijka jest źle (89): new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_wall"));

#11 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 30.03.2012 19:41

u mnie się kompiluje, jak ją zmieniałem lub kasowałem to perk nie działał, "Warning: Loose indentation on line 89", to jest "Warning" a nie error jakby był error to by nie kompilowało ;)

// Naprawione

Użytkownik Play 4FuN edytował ten post 14.03.2013 18:30

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#12 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.03.2012 20:02

ok ja wiem ale dlaczego on jest?

#13 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 30.03.2012 20:51

brakuje paru tabulatorów, nie wpływa to na prace pluginu
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#14 Fafik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 24.11.2012 14:31

fajna klasa łap +
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych