Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] [Czemu] Nie wiem dlaczego nie chodzą mi 2 klasy?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.03.2012 17:32

Witam. Nie wiem dlaczego nie chodzą mi 2 klasy. Dodałem do niech 1/x z broni i granata w jednej klasie. Kompilują się bez błędu ale nie działają dlaczego? Z kolegą testujemy je na lan, dedyku (kupionym) i hlds) i nic. Oczywiście dam tyle + ile chcesz !!!!! Bo już 5dzień się męczę i nic.

1. Klasa Imperator [Premium]:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Imperator [Premium]";
new const opis[] = "Posiada M4A1, AWP, HE. Ma 1/1 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1,1) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

2. Klasa Phantom [MegaPremium]:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Phantom [MegaPremium]";
new const opis[] = "Posiada Deagles i AK47 i z nich 1/20 na zabicie, 11 skokow w powietrzu i 130hp na start.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 15;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Phantom [MegaPremium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 10;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,20) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.03.2012 17:57

dopisz do pluginscodmod.ini znajdujący się w addons/amxmodmenu/configs/... nazwa.amxx
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.03.2012 18:55

co możesz po polsku xD

#4 Rampage21

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Łętowe
Offline

Napisano 25.03.2012 20:32

dopisz nazwy tych klas razem z rozszerzeniem (.amxx) do pliku plugins-codmod.ini który znajduję się w cstrike\addons\amxmodx\configs\
  • +
  • -
  • 0

#5 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.03.2012 07:56

Ale klasy mi działają tylko nie działa 1/x natychmiastowe zabicie czemu?

#6 Kokosek2225

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Iława
Offline

Napisano 02.04.2012 17:16

albo coś źle zaznaczyłeś albo masz jakiś błąd
  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.04.2012 18:11

Jeśli chodzi o Imperatora:
[/color]
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
				if(!is_user_connected(idattacker))
								return HAM_IGNORED;
		  
				if(!ma_klase[idattacker])
								return HAM_IGNORED;
		  
				if(damagebits & DMG_BULLET)
				{
								new weapon = get_user_weapon(idattacker);
						  
								if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
												cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
										  
				}
				if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1,1) == 1)
				{		
								cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				}
		  
				return HAM_IGNORED;
}
Z awp zabije tylko wtedy gdy obrażenia z niej zadane będą wynosić więcej niż 20.0, co świadczy o tym ten kod:


damage > 20.0

Aby awp działało poprawnie usuń "damage > 20.0" czyli ma to wyglądać o tak:
if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
												cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Zobaczyłem też, że nie ma cod_class_disabled (co jest nie potrzebne w niektórych przypadkach, ale w tym musi być) oraz nie masz dodane ma_klase do enabled i disabled więc dlatego nie działa.
Cała klasa poprawiona:
Spoiler


Jeśłi chodzi o Phantoma.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
				if(!is_user_connected(idattacker))
								return HAM_IGNORED;
		  
				if(!ma_klase[idattacker])
								return HAM_IGNORED;
		  
				if(damagebits & DMG_BULLET)
				{
								new weapon = get_user_weapon(idattacker);
						  
								if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,20) == 1)
												cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
										  
				}
		  
				return HAM_IGNORED;
}
To samo co z awp w Imperatorze. 1/1 z ak47 zadziała wtedy, gdy obrażenia z tej właśnie broni będą wyższe niż 20.0.

Trzeba usunąć "damage > 20.0"
Poprawiona klasa:
Spoiler


P.S Jeśli na prawdę robisz klasy/perki na zamówienie tak jak masz to wpisane w sygnaturze to ja bym Ci to lepiej odradzał. Widać to właśnie po tych klasach. Jeśli sprzedajesz nie poprawne, nie sprawdzone klasy to możesz na tym wyjść gorzej niż ten co kupił od Ciebie tą klasę.

@down
To byś napisał, że temat do zamknięcia a nie zaśmiecasz forum...

Użytkownik radim edytował ten post 03.04.2012 20:07

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 03.04.2012 15:28

@radim
Już je poprawiłem z tyg. temu. Ktoś cię prosił o komentarze? Więc nie wiem po co piszesz głupoty!

#9 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.04.2012 20:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych