Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytań


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rapton

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Raba Wyżna
Offline

Napisano 25.03.2012 00:14

1.Jak mam zrobić aby w sklepiku mozna było także wylosować Perk2 ponieważ mam system 2 perków
Tutaj macie SMA

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("Sklep", "1.0", "Rapton");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /kup", "Sklep");
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say_team /kup", "Sklep");
}

public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "\yEcstasy \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: 2500$");//1
menu_additem(menu, "\yMarihuana \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: 5000$");//2
menu_additem(menu, "\yRed Bull \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: 15000$");//4
menu_additem(menu, "\yLotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: 15000$");//5
menu_additem(menu, "\yDoswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: 15000$");//6
menu_additem(menu, "\yRuletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: 10000$");//7

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");

menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 2500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD] Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD] Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 5000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD] Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 15000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-15000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 15000)
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{

if(kasa >= 15000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-15000);
client_print(id, print_chat, "[COD] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[COD] Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[COD] Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
client_print(id, print_chat, "[COD] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}

}
}
if(kasa < 15000)
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 15000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 15000)
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 10000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk!");
}
if(kasa < 10000)
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz za malo kasy!");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


2..Posiadam menu admina i w nim również chciałbym posiadać możliwość dawania graczowi drugiego perku
Tutaj SMA
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];

public plugin_init() {
register_plugin("Menu Admina", "1.0", "Rapton");

register_clcmd("say /menu", "AM", ADMIN_IMMUNITY);
register_clcmd("Ile","Pobierz");

}

public AM(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
return PLUGIN_HANDLED;

new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rMenu Admina Call of Duty");
new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
menu_additem(menu, "\yDodaj \rEXP");//1
menu_additem(menu, "\yUstaw \rLVL");//2
menu_additem(menu, "\yDaj \rPerk");//3
menu_additem(menu, "\yPrzenies \rEXP");//4
menu_additem(menu, "\yZamien \rEXP");//5
menu_additem(menu, "\yZsumuj \rEXP");//6

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public AM_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
Gracz(id);
opcja = 1;
}
case 1:
{
Gracz(id);
opcja = 2;
}
case 2:
{
Gracz(id);
opcja = 3;
}
case 3:
{
Gracz(id);
opcja = 4;
}
case 4:
{
Gracz(id);
opcja = 5;
}
case 5:
{
Gracz(id);
opcja = 6;
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);

if(opcja == 3)
wybierz_perk(id);
else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
wybierz_klase(id);
else
console_cmd(id, "messagemode Ile");

return PLUGIN_HANDLED;
}


public Pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
dawaj(id)
}

public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
}
if(opcja == 2)
{
new potrzeba;
potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);

client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
}
}

public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}

menu_display(id, menu);
}

public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];

if(opcja == 4)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 5)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 6)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybierz_perk(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}

menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);

client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);

return PLUGIN_HANDLED;
}

Bardzo proszę o pomoc!
Dam plusy "+"

#2 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 25.03.2012 03:37

łap mój sklep na 2 perki se go przerób albo coś xD
Spoiler

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#3 ILikeSpam

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 25.03.2012 08:53

Sprawdź czy działa. Podałem w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych