Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z przekomplitowaniem klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 macio24a

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Slask
Offline

Napisano 24.03.2012 22:31

Cześć czy może mi ktoś naprawić błąd w tej klasie ??

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_OsamaBinLaden.sma(29) : error 021: symbol already defined: "ma_klase"
codclass_OsamaBinLaden.sma(53) : warning 217: loose indentation
1 Error.
Could not locate output file codclass_OsamaBinLaden.amxx (compile failed).

A tutaj jest sma klasy :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "[SuperPremium]Osama BinLaden";
new const opis[]	= "Klasa [SuperPremium] Posiada kilka broni i dmg+ int z nich.";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];  
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
	  RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
  if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entApteczki);
  entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[[SuperPremium]Osama BinLaden] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	  
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Masz tylko 5 apteczki na runde!");
}
else
{
  ilosc_apteczek_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
  entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
  entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
  entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);

  entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
  set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )	 ;
  drop_to_floor(ent);

  entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
}

public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
  new Float:forigin[3];
  entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
	continue;
   new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
   new zdrowie = get_user_health(pid);
   new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
   if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
  }
  entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
  entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
  remove_entity(ent);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
  set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
  message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
  new flags = pev(id, pev_flags)
  if (flags & FL_WATERJUMP)
   return FMRES_IGNORED;
  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
   return FMRES_IGNORED;
  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
   return FMRES_IGNORED;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] += 250.0;
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 2.25, idinflictor, damagebits);
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 2.25, idinflictor, damagebits);
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 2.25, idinflictor, damagebits);
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 2.25, idinflictor, damagebits);
			  
		return HAM_IGNORED;
}

Z góry dziękuje

@@/edit Do zamknięcia znalazlem blad

Użytkownik macio24a edytował ten post 24.03.2012 22:33

  • +
  • -
  • 0

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 26.03.2012 00:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych