Klasa:Ninja
Opis:Jest lekko widoczny
Zdrowie:10
Wytrzymalośc:0
Zreczność:0
Kondycja:15
Dokladny opis: Jest lekko widoczny na nozu 25/255 ma zmniejszona grawitacje 250/800 i ma tylko noz i jest Premium
Klasa:Duch Generala
Opis:moze wskrzesic 2 osoby na runde
Zdrowie: 10
Wytrzymalośc:0
Zreczność:10
Kondycja:0
Dokladny opis:Ma m4a1 i krowe
Klasa:Amadeusz
Opis:ma +15 dmg z mp5
Zdrowie 10
Wytrzymalośc: 10
Zreczność:0
Kondycja:0
Dokladny opis: ma bron mp5
Klasa:Elektryk
Opis:moze strzelac z pioruna co 5 sek
Zdrowie 20
Wytrzymalośc: 10
Zreczność:10
Kondycja:5
Dokladny opis: ma m4a1 i jego pioruny odbieraja 15dmg +inte
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Prozba o kilka klas
Temat rozp. Macio:D, 24.03.2012 14:09
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.03.2012 14:09
#2
Napisano 24.03.2012 15:55
amadeusz
Załączone pliki
Użytkownik Pietras11 edytował ten post 24.03.2012 15:55
#3
Napisano 24.03.2012 17:18
masz Ninja:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Jest lekko widoczny";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych