Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ninja widoczna dla teamu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 23.03.2012 22:54

No więc tak jak w temacie - chcę zrobić, aby ninja był widoczny dla swojego teamu z tym, że nie za bardzo wiem jak... Wiem, że ten public jest za to odpowiedzialny, no ale nie wiem jaki warunek postawić ani gdzie, bo miesza się z latarką, dlatego bardzo proszę o pomoc.
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
new renderX=255

if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else if(player_class[id] == Andariel)
{
if(on_knife[id])
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else if(player_inv[id] > 0 && player_class[id] != Ninja)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 50, 50, 50, kRenderTransAlpha,255-(player_inv[id]*4))
}
else
{

if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 50, 50, 50, kRenderTransAlpha, 255)
}

}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.03.2012 23:24

Według mnie ciężkie do zrobienia... Musiałbyś sprawdzić w jakim teamie jest dany ninja i ustawić jego widoczność na 255 dla sprawdzonego wcześniej teamu

Użytkownik Złotówka edytował ten post 23.03.2012 23:25

  • +
  • -
  • 0

#3 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 24.03.2012 23:34

Ref..
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.03.2012 09:17

tak tego nie zrobisz daj swoje sma
  • +
  • -
  • 0

#5 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.03.2012 09:36

Musisz ustawić to za pomocą AddToFullPack, uchwytem es, jak dasz .sma to postaram się te zrobić
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#6 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.03.2012 10:56

Tutaj moje sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 26.03.2012 16:58

No to odświeżam, bo Panowie wyżej chyba nie mają czasu, a jednak chciałbym to zrobić, ale skoro nie da się tego zrobić za pomocą warunków to nie dam rady sam sobie z tym poradzić, także nadal proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.03.2012 21:12

o w końcu to znalazłem wielkie dzięki !!!!


nie masz sie co cieszyć bo to ze standardowego diablo kawalek

a co do rozwiązania problemu to R3X kiedys wrzucał dodatkowy plugin dzialający z diablo i pokazujący niewidocznych
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 30.03.2012 11:24

Zapewne jest to rozwiązanie mojego problemu, ale pomyślałeś nad tym w jaki sposób mogę znaleźć ten plugin? Przecież R3X ma tysiące postów, a słów kluczowych pluginu nie znam.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych