Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

AutoRespawn Przeróbka

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ShaDDy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:27
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2012 22:50

Witam. Chodzi mi o to że potrzebuje przeróbki plluginu autrespawn. Chce dodać komende /respawn i respawn lub po wejsciu na serwer zeby od razu odradzało


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
}
public Killed(id)
{
set_task(0.3, "Respawn", id);
}
public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}

Użytkownik Benio101 edytował ten post 09.04.2013 11:06
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 0

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.03.2012 22:56

Sprawdź:


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"


public plugin_init(){
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_clcmd( "say /respawn", "Respawn" );
RegisterHam( Ham_Killed, "player","Killed", 1 );
}

public Killed( id ){
set_task( 0.3, "Respawn", id );
}

public client_putinserver( id ){
set_time( 3.0, "Respawn", id );
}

public Respawn( id ){
if( !is_user_alive( id ) )
ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id );
}

  • +
  • -
  • 1

#3 ShaDDy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:27
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2012 23:43

bład przy kompilacji

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

respawn.sma(19) : error 017: undefined symbol "set_time"

1 Error.
Could not locate output file respawn.amxx (compile failed).

Użytkownik Benio101 edytował ten post 09.04.2013 11:06
Dodanie znacznika CODE

  • +
  • -
  • 0

#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.03.2012 02:03

Wybacz, zupełnie o czymś innym myślałem pisząc to :D


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"


public plugin_init(){
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_clcmd( "say /respawn", "Respawn" );
RegisterHam( Ham_Killed, "player","Killed", 1 );
}

public Killed( id ){
set_task( 0.3, "Respawn", id );
}

public client_putinserver( id ){
set_task( 3.0, "Respawn", id );
}

public Respawn( id ){
if( !is_user_alive( id ) )
ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id );
}


  • +
  • -
  • 0

#5 ShaDDy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:27
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.03.2012 09:28

wgrałem to i /respawn ani respawn nie działa
  • +
  • -
  • 0

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.03.2012 13:45

Skompilowałeś plugin i wgrałeś ( podmieniłeś ) poprawnie na serwerze ?
  • +
  • -
  • 0

#7 Anonimowy*BB*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:PdoN'
Offline

Napisano 24.03.2012 15:32

Również bym potrzebował, niestety nie działa.
Wszystko na pewno dobrze wgrałem.
  • +
  • -
  • 0

#8 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.03.2012 15:40

Try:


#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >

public plugin_init(){
register_plugin( "Auto-Respawn", "0.1", "Autor" );
register_clcmd( "say /respawn", "cmdRespawn" );

RegisterHam( Ham_Killed, "player", "ham_KilledPlayer", 1 );
}

public ham_KilledPlayer( id )
set_task( 0.3, "cmdRespawn", id );

public client_putinserver( id )
set_task( 3.0, "cmdRespawn", id );

public cmdRespawn( id )
ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id );

  • +
  • -
  • 0

#9 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.03.2012 15:49

Kod z dokumentacji edytowany przeze mnie.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima; edit by Fili:P"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /respawn", "Killed");
register_clcmd("say_team /respawn", "Killed");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
public client_putinserver(id)
set_task(3.0, "Respawn", id);

public Killed(id)
set_task(0.25, "Respawn", id);

public Respawn(id)
{
if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}

  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#10 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 24.03.2012 17:17

Muzzi twój kod może powodować "specbuga"
  • +
  • -
  • 0

#11 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.03.2012 17:35

Wiem, ale gdy sprawdzi i powie że działa dodam warunki sprawdzające gracza.
  • +
  • -
  • 0

#12 ShaDDy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:27
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.03.2012 17:48

wgrałem i skopilowalem i nic wgrałem na razie Fili
zachwile dam edita jak wgram muzziego


@EDIT

Muzii Twoje Działa Idealnie :P

Mam Pytanko Czemu jak ja dodawałem spawny na serwer i były one przez 2 dni i teraz jakby one wygasły (nie ma ich) znowu sie respie na respie :P
mam serwer gungame i chce zeby była gra tez na noramlnych mapkach. Sam wgrałem silnik i pluginy bo tutaj sa 2 paczki tylko GunGame.

+ przy okazji mół bym ktos mi podac link do porzadnego VIP'a na GunGame ?

Użytkownik ShaDDy edytował ten post 24.03.2012 17:54

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych