Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Bugowanie sie Perku

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sewek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 23.03.2012 18:43

Witam. Zrobiłem perk który po zadaniu nam obrażeń od razu zabija ale ten perk zabija gdy go nie mamy.

Funkcja TakeTamage


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
      if(!is_user_alive(this) && !ma_perk[this] || !is_user_connected(idattacker) || !(damagebits & (1<<1)) ) return HAM_IGNORED;

      SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(this) + get_user_armor(this)))

      return HAM_HANDLED;
}

W czym tu jest problem ??

#2 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 25.03.2012 16:35

hmm a spróbuj zamiast "this" dać "id"
przynajmniej w !ma_perk
sebul (25.03.2012 16:36):
:facepalm:
Nie wprowadzaj innych w błąd.

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 25.03.2012 16:36

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#3 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 25.03.2012 18:02

!ma_perk[this]


z tego tutaj wynika ze jesli nie masz perku to ma zabijac
usun ! przed ma_perk[this] i powinno smigac
  • +
  • -
  • 1
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#4 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 25.03.2012 22:08

faktycznie, mój poprzednik ma rację. po instrukcji if (...) daj
return COD_STOP;
a zamiast

return HAM_HANDLED;

daj
return COD_CONTINUE;

albo poprostu pousuwaj wszystkie wykrzykniki

(wykrzykniki oznaczają "nie" if (!ma_perk[this]) oznacza jezeli nie ma perku)

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 25.03.2012 22:10

  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#5 Sewek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.03.2012 17:01

zaraz sprawdzę

Działa thx

// Można Zamknąć

Użytkownik Sewek edytował ten post 26.03.2012 17:08


#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 26.03.2012 23:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych