Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam pluginu na zabicie z noza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 adamsa1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 21.03.2012 18:11

Szukam pluginu na natychmiastowe zabicie z noza chce to dodac do klasy i jak dodać na prawy i na lewy przycisk myszy aby to działało?

#2 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.03.2012 21:29

<p>
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("nazwa", "1.0", "autor");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Takie cuś?</p>
Jest to kod z generatora klas http://amxx.pl/generator-klas/

Użytkownik Drzanas edytował ten post 21.03.2012 21:35

  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#3 adamsa1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 21.03.2012 21:45

To z Generatora klas nie działa

#4 Revan131

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.03.2012 10:23

Zabicie z noża :

Szukasz

Kod php:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
a następnie tego warunku

Kod php:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(
informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(
informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

i dodajesz do tego

Kod php:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) /* tu wklej to z dołu*/)
to

Kod php:
|| klasa_gracza[idattacker] == nazwaklasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
czyli bedzie to wygladac tak

Kod php:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == nazwaklasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);

Niewidzialność:

Szukasz

Kod php:
public Odrodzenie(id)
i w

Kod php:
switch(klasa_gracza[id])
dodajesz na samym dole

Kod php:
case nazwaklasy:{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 25);
}

później szukasz

Kod php:
public CurWeapon(id)
i dodajesz na końcu

Kod php:
if(klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 25);
else

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);


Od razu informuje że to nie ja napisałem! nie mogę podać linku więc kopiuje tutaj treść postu.
sebul (22.03.2012 21:27):
Używaj bbcode. Post do poprawy inaczej kosz.

Użytkownik Revan131 edytował ten post 22.03.2012 10:24

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych