Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa Cod Stary


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.03.2012 16:41

Witam.. po trzebuje klasy ktora jak spadnie z czegos wysokgiego to nie zabiera mu hp :)

#2 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 23.03.2012 12:54

Odswiezam

#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.03.2012 12:59

Robisz zwykłą klasę i później

W zmiennych globalncyh:
new bool:falling[33];


Do plugin_init
if(!cvar_exists("mp_falldamage")) {
register_cvar("mp_falldamage", "0");


I na sam koniec *.sma:
public client_PreThink(id)
{
if(klasa_gracza[id] = Nazwa klasy && get_cvar_num("mp_falldamage") == 0 && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY)
{
falling[id] = true;
}
else
{
falling[id] = false;
}
}
}

public client_PostThink(id)
{
if(klasa_gracza[id] = Nazwa klasy && get_cvar_num("mp_falldamage") == 0 && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(falling[id])
{
entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
}
}
}

Kod zaczerpnięty z pluginu: http://amxx.pl/topic...dek-v02-by-v3x/
  • +
  • -
  • 1

#4 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 23.03.2012 13:20

Zapomniales o tym :P

#define FALL_VELOCITY 350.0

No niby dziala xD

Ale jak dodam to do klasy Nozownik ..i zmienie klase to tez mam klase nozownik xD na wszystkich kalsach mam Nozownika

#5 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 04.04.2012 23:38

// do zamkniecia

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.04.2012 23:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych