Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowy] Cod MoD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abko'

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 21.03.2012 14:11

Errory :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

cod_sa.sma(60) : error 010: invalid function or declaration
cod_sa.sma(310) : warning 217: loose indentation
cod_sa.sma(313) : warning 217: loose indentation
cod_sa.sma(430) : warning 217: loose indentation
cod_sa.sma(432) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku"
cod_sa.sma(432) : warning 215: expression has no effect
cod_sa.sma(432) : error 001: expected token: ";", but found "]"
cod_sa.sma(432) : error 029: invalid expression, assumed zero
cod_sa.sma(432) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Plik ;

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{    
    if(!is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
    {
        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
        
        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
            
        if(!perk_gracza[0][attacker])
            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
        else if(!perk_gracza[1][attacker])
            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
            
   		  if(perk_gracza[0][id])
				    {
						 wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
				 if(wytrzymalosc_perku[0][id] <= 0)
						   UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
				    }
			    if(perk_gracza[1][id])
				    {
						  wytrzymalosc_perku[1][id] -= (wytrzymalosc_perku[1][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[1][id];  // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
			    if(wytrzymalosc_perku[1][id] <= 0)
					    UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
		 }
            
        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
    }
    
    SprawdzPoziom(attacker);
    
    return HAM_IGNORED;
}


#2 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 13.04.2012 21:32

Mam ten sam problem- proszę o pomoc

(doszedlem do wniosku że lepiej odkopać ten temat niż zakładać taki sam następny)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#3 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 13.04.2012 21:32

Daj sma...

#4 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 13.04.2012 21:51

Błąd opisał kolega wyżej, sma nie podam, bo silnik był robiony na zamówienie, nie będę go publikował
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#5 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.04.2012 22:10

nie wie co to jest
cod_sa.sma(432) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku"
masz w zmiennych globalnych wytrzymalosc_perku ??

cod_sa.sma(432) : error 001: expected token: ";", but found "]"

zamiast ";" znalazlo "]"

a to jak sama nazwa mowi

cod_sa.sma(432) : warning 215: expression has no effect

cod_sa.sma(60) : error 010: invalid function or declaration
zle za deklarowana funkcja ?? najlepiej jak bym wiedzial ktore to sa linijki bo nie chce mi sie szukac

a tak w ogóle to napsiz konkretnie o co ci chodzi bo tu jest rozbierznosc od 60 do 432 linijek a jest tylko public SmiercGraczaPost.. wiec nie mam zamiaru sie domyslac i cudowac

#6 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2012 07:11

Pewnie próbowałeś łączyć wytrzymałość perku z silnikiem peyota, co?

Podaj całą funkcję w której jeszcze znajduje się linijka 60. ;) Założę się że to jakiś new lub define, chociaż...?

Dodaj gdzieś w newach to


wytrzymalosc_perku[2][33];


A jeśli nie masz to też to


wytrzymalosc_perku[1][33];

Użytkownik 0x. edytował ten post 14.04.2012 07:11


#7 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 14.04.2012 08:48

Ox. tak zrobiłem i nic nie pomogło,

pfkers, u mnie takie błędy:
QTM_CodMod.sma(57) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(494) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku"
QTM_CodMod.sma(494) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(494) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(494) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(494) : fatal error 107: too many error messages on one line

A linijki to:
57:
wytrzymalosc_perku[2][33];

494:
wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#8 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 15.04.2012 13:49

odświeżam ... pomoż no ktos
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#9 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2012 20:16

Wklej początek sma (od #include do plugin_init)
  • +
  • -
  • 0

#10 grzesiu131

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:180
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.04.2012 20:27

Jak ci zależy to dodaj ogłoszenie w zleceniach płatnych, tam osoba raczej nie będzie publikowała tego silnika.
  • +
  • -
  • 0

#11 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 18.04.2012 22:03

zbanowali autora wiec temat do zamkniecia

#12 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7172
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 19.04.2012 07:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych