Problem z zabieraniem HP
pfkers
20.03.2012
Witam.. ostatnio posiedzialem troche w dokumentacji amxx i znalazlem pare ciekawych rzeczy ktore chcialem zasotosowac do cod moda.. lecz nie za bardzo mi wyszlo.. pewnie dlatego ze zle cos robie.. moglby ktos pomoc
W
Dodalem:
Lecz nie dziala ;/ ma ktos jakis pomysl
Teraz ustawilem sobie tak
I ja nie zabieram nikomu hp a mi tak
A chcialbym odwrotnie.. zeby mi nie zabierano hp a ja zebym mogl
W
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dodalem:
if(klasa_gracza[idinflictor] == Nozownik) { if((klasa_gracza[idinflictor] == Nozownik && random(2) == 1)) return HAM_SUPERCEDE; }
Lecz nie dziala ;/ ma ktos jakis pomysl
Teraz ustawilem sobie tak
if(klasa_gracza[idattacker] == Nozownik) { SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_SUPERCEDE; }
I ja nie zabieram nikomu hp a mi tak

A chcialbym odwrotnie.. zeby mi nie zabierano hp a ja zebym mogl
Ojciec Dyrektor
21.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL