Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z drugim perkiem.

cod:mw3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.03.2012 22:01

Witam , Mam problem , mianowicie , napisałem QTM Coda , który Posiada : Awanse Klas , sześć frakcji i 2 perki z wytrzymałością.


Ale mam jednej problem, istnieje możliwość, aby posiadanie drugiego perku udostępniało się graczom przy osiągnięciu 300lvl? jest chyba coś takiego bo gdzieś kiedyś to widziałem ale nie jestem pewny , jeżeli ktoś wie coś na ten temat to proszę się wypowiadać w tym temacie lub pisać na GG: 34808468 QTM nieudostępnie na Forum , ponieważ włożyłem w to wiele swojej pracy i na pewno jest coś warte . Za wszystkie Próby pomocy lecą plusu z z góry Bardzo Dziękuje , pozdrawiam .

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.03.2012 22:08

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Problemy


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 20.03.2012 02:21

public DajPrzedmiot2(id, przedmiot)
{
    if (klasa_gracza[id] >= 300)
    {
        UsunPrzedmiot2(id);
        informacje_itemu[id][0] = przedmiot;
        client_print(id, print_chat, "Zdobyles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);    
	    
        wytrzymalosc_itemu2[id] = 100;
        switch(przedmiot)
        {
            case 1:
            {
                //w tym przypadku jeśli będą to notatki kapitana
                informacje_itemu[id][1] = 3;
            }
        }
    }
}

Sprobuj tak..

#4 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.03.2012 19:14

Niestety nie działa... macie jakieś jeszcze pomysły? Tak jak pisałem leci plus za pomoc. Czekam na kolejne wypowiedzi

#5 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 20.03.2012 23:39

Ale ze mnie gapa :D Ale z cb jeszcze gorsza skoro to wkleiles a nie czytales :D
Zamiast :
if (klasa_gracza[id] >= 300)

daj
if (poziom_gracza[id] >= 300)

i wtedy bd dzialac :D

To pewnie przez ta godzine
Napisano dziś, 01:21
:P

Użytkownik pfk92 edytował ten post 20.03.2012 23:40





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych