Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug klasy natychmiastwoe zabicie 1/x

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jing

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 19.03.2012 14:01

A wiec wygenerowałem sobie klasę z generatorem z owego forum która na 1/2 na natychmiastowe zabicie ze scouta.Problem tkwi w tym ze jak dostanie perk z bronią np m4 to z tej broni tez ma 1/2. Nie wiem jak to naprawić,proszć o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 19.03.2012 15:17

Teraz zrobiłem nawet samemu klasę za pomocą:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == XXX && random_num(1,Y) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
i dalej jest tak samo. Wydaje mi się ze to wina silnika coda. A może być tez tak że powoduje to jakaś klasa?
  • +
  • -
  • 0

#3 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 20.03.2012 00:28

pokaz sma twojej klasy to sprobuje pomoc
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#4 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 20.03.2012 10:16

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#5 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 20.03.2012 16:07

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

wiesz tak dla twojej wiadomości to potrafię sobie podstawić i to robiłem wiec ten post był zbędny

Daje sma klasy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 29.03.2012 15:04

ref
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych