Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [L4D2] Versus balancer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.03.2012 12:07

EDIT: I just looked, and I can see a nearly identical plugin by Graveeater. Apologies for any confusion, he seems to have done an equally awesome job.

My first ever attempt, please be gentle. I am guessing (and hoping) there will be many suggestions

Feature list:
Does what it says on the cover. It makes use of 2 cvars which work together to create a steady ramp up of spawn timers for the winning side.

CVAR/Command list:
// The max score difference to consider
// -
// Default: "500"
// Minimum: "0.000000"
l4d2_maxscoredifference "500"

// The max amount of time (in seconds) that the spawn timer will increase by to assist the losing team, default 10)
// -
// Default: "10"
// Minimum: "0.000000"
l4d2_maxspawnincrease "10"



Changelog:
2012-03-18 (0.1)

  • Inital release.

Installation instructions
Nothing special, it will generate its own config file on first run.

Dependencies
Requires Left4Downtown2

Plans
I am looking at adding other modifiers, like infected health, and in the future, removing items from the winning team, but first, I want to get the code in better shape, any help is welcome. Once I am happy, I will go and disable the print out commands, they are just there because I wanted to make sure it was running smoothly.

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (l4d2_VsBalancer.sp - 7.3 KB) Dołączona grafika l4d2_VsBalancer.smx (4.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych