Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Proszę o perki.
#1
Napisano 16.03.2012 16:21
1
Eagle Eye
Opis: Widzisz wszystkich nie widzialnych graczy i +15 dmg.
2
Nano Szkielet
Opis: Masz 5 hp i jestes prawie nie widoczny.
3
Amfetamina
opis: Za każdego fraga dostajesz 100hp.
4
Trampki
opis: Dostajesz 500 punktów w kondycje.
5
Big HP
opis: Dostajesz 500 punktów w hp.
#2
Napisano 16.03.2012 18:26
#3
Napisano 16.03.2012 18:38
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Trampki";
new const perk_desc[] = "Dostajesz +500 kondycji";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+500);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-500);
}
2. Big HP
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Big HP";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 500 Zdrowia";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+500);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-500);
}
3. Amfetamin
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Amfetamin";
new const opis[] = "Za kazdego fraga dostajesz 100 HP";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+50<max_health? cur_health+100: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
4. NanoSzkielet
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "NanoSzkielet";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 5 hp";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}
public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
set_user_health(id, 5);
}
}
5. EagleEye
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Eagle Eye";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych zadajesz 20% wiecej obrazen";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_perk[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.2, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Następnym razem weź się sam do roboty bo dłużej zeszło mi pisanie posta niż tworzenie a raczej edycja istniejących itemów według Twojego widzimisie ; )
Komenda "sv_mózg 1"
Użytkownik Angel of Death edytował ten post 16.03.2012 18:52
#5
Napisano 17.03.2012 10:30
Ale i tak macie po plusie. Czekam na Amfetamine, Eagle Eye, Nano Szkielet.
#6
Napisano 17.03.2012 10:37
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#7
Napisano 17.03.2012 10:56
#8
Napisano 17.03.2012 12:52
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


codperk_bighp.amxx






