Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

MSG_ONE a MSG_ONE_UNRELIABLE


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 16.03.2012 14:28

Szybkie pytanie, czym się różnią? Której lepiej używać? Skoro lepiej używać "tej lepszej" to po co jest ta druga?
Nie rozumiem wyrażenia "pewne" co robi to że jest pewne czy niepewne :P

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 16.03.2012 14:31

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#2 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.03.2012 14:55

Lepiej używać MSG_ONE_UNRELIABLE ponieważ zapobiegnie to ewentualnym crashom
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.03.2012 15:48

ponieważ zapobiegnie to ewentualnym crashom

nie crashom tylko wywaleniu gracza spowodu np. zbyt dużej liczby message wysyłanych do niego
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych