Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 klasy
Temat rozp. CiChY18, 15.03.2012 11:30
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.03.2012 11:30
1.
Nazwa: [Premium Szeregowyl]
Bronie: AWP,Famas
Umiejętności: 1/1 z noza,zmniejszona niewidzialnosc z AWP dmg+int
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 0
speed 20
2.
Nazwa: General
Bronie: Famas
Umiejętności: Dodatkowe 7 +int z Famasa
Status:
int 0
Siła 10
wytrzymałość 0
speed 20
3.
Nazwa: Worm
Bronie: TMP
Umiejętności: Mniejsza niewidzialnosc z TMP
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 15
speed 20
4.
Nazwa: Amadeusz
Bronie: pistolet elity.He
Umiejętności: 1/2 z He,szybko biega,grawitacja
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 10
speed 80
Nazwa: [Premium Szeregowyl]
Bronie: AWP,Famas
Umiejętności: 1/1 z noza,zmniejszona niewidzialnosc z AWP dmg+int
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 0
speed 20
2.
Nazwa: General
Bronie: Famas
Umiejętności: Dodatkowe 7 +int z Famasa
Status:
int 0
Siła 10
wytrzymałość 0
speed 20
3.
Nazwa: Worm
Bronie: TMP
Umiejętności: Mniejsza niewidzialnosc z TMP
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 15
speed 20
4.
Nazwa: Amadeusz
Bronie: pistolet elity.He
Umiejętności: 1/2 z He,szybko biega,grawitacja
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 10
speed 80
#2
Napisano 15.03.2012 11:38
General :
codclass_general.sma 1022 bajtów 55 Ilość pobrań
codclass_general.amxx
Ten poprawiony bo tamten coś nie działał
codclass_general.sma 1022 bajtów 55 Ilość pobrań
codclass_general.amxx
Ten poprawiony bo tamten coś nie działał
Załączone pliki
Użytkownik Trikolo edytował ten post 15.03.2012 11:49
#3
Napisano 15.03.2012 12:04
ok dzięki za Generala leci +Reputacji.
#4
Napisano 16.03.2012 13:26
Szeregowy 
Dodaje kod bo mam problem z załącznikiem, kod sprawdzony - kompiluje się
Dodaje kod bo mam problem z załącznikiem, kod sprawdzony - kompiluje się
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szeregowy [Premium]";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez Angel.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Angel of Death edytował ten post 16.03.2012 13:29
#5
Napisano 18.03.2012 08:56
Worm
Liczę na +++
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Worm";
new const opis[] = "Mniejsza niewidzialnosc z TMP";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_TMP )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Liczę na +++
#6
Napisano 18.03.2012 16:52
Worm nie dziala do konca ale za checi leci +
Użytkownik CiChY18 edytował ten post 18.03.2012 17:05
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












