Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

4 klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 CiChY18

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 15.03.2012 11:30

1.
Nazwa: [Premium Szeregowyl]
Bronie: AWP,Famas
Umiejętności: 1/1 z noza,zmniejszona niewidzialnosc z AWP dmg+int
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 0
speed 20

2.
Nazwa: General
Bronie: Famas
Umiejętności: Dodatkowe 7 +int z Famasa
Status:
int 0
Siła 10
wytrzymałość 0
speed 20

3.
Nazwa: Worm
Bronie: TMP
Umiejętności: Mniejsza niewidzialnosc z TMP
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 15
speed 20
4.
Nazwa: Amadeusz
Bronie: pistolet elity.He
Umiejętności: 1/2 z He,szybko biega,grawitacja
Status:
int 0
Siła 20
wytrzymałość 10
speed 80
  • +
  • -
  • 0

#2 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 15.03.2012 11:38

General :

Załączony plik  codclass_general.sma   1022 bajtów  32 Ilość pobrań
  codclass_general.amxx

Ten poprawiony bo tamten coś nie działał

Załączone pliki


Użytkownik Trikolo edytował ten post 15.03.2012 11:49


#3 CiChY18

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 15.03.2012 12:04

ok dzięki za Generala leci +Reputacji.:)
  • +
  • -
  • 0

#4 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 16.03.2012 13:26

Szeregowy ;)
Dodaje kod bo mam problem z załącznikiem, kod sprawdzony - kompiluje się

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szeregowy [Premium]";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez Angel.", nazwa);
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
     ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        return;
    }
    
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Angel of Death edytował ten post 16.03.2012 13:29

Dołączona grafika

#5 DraF

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.03.2012 08:56

Worm

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Worm";
new const opis[] = "Mniejsza niewidzialnosc z TMP";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_TMP )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


Liczę na +++

#6 CiChY18

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 18.03.2012 16:52

Worm nie dziala do konca ale za checi leci +:)

Użytkownik CiChY18 edytował ten post 18.03.2012 17:05

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych